لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

محبوب‌ترین اتاق‌های کودک در سراسر جهان

تاریخ انتشار : 1401/06/30نویسنده: ثمین آقابالاییزمان مطالعه: 10 دقیقهنظر: 0بازدید: 176

بهترین اتاق‌ها و مهدکودک‌ها به کودکان و نوجوانان پیله‌ای راحت و دور از بقیه خانه ارائه می‌دهند، درحالی‌که هنوز به اندازه کافی شیک به نظر می‌رسند تا بزرگسالان از آن استقبال کنند. اتاق‌هایی که در اینجا گردآوری‌شده‌اند، اتاق‌های کودکان موردعلاقه کاربران بیزاپ از هر کشور هستند که توسط کاربران در سراسر جهان ذخیره‌شده‌اند. ما به پروژه‌هایی که در سال‌های 2021 و 2022 آپلود شده‌اند، اما فقط در نیمه اول سال 2022 ذخیره‌شده‌اند، نگاه کردیم تا ایده‌ای از آخرین روندها داشته باشیم. با قضاوت بر اساس اتاق‌های جمع شده در اینجا، درحالی‌که دکوراسیون خانه عموماً به سمت فضاهای رنگارنگ‌تر و حداکثری گرایش دارد، به نظر می‌رسد اتاق‌های بچه‌ها در جهت مخالف حرکت می‌کنند، با عشق آشکار به پالت‌های روشن‌تر و محدودتر که بر رنگ‌های پاستلی متکی هستند. روند گسترده‌تر پاستلی که در نمایشگاه‌های طراحی امسال برای افزودن جذابیت و آرامش دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: 12 ایده جذاب برای دکوراسیون اتاق نوزاد

استرالیا

بچه‌ها عاشق پیله کردن هستند و این اتاق‌خواب از (فضای داخلی  ABI) این خواسته را در بسیاری از جنبه‌ها برآورده می‌کند. از تخت داخلی با کابینت که سرتاپا دور فضا می‌پیچد تا طاقچه‌هایی که فضای نمایش را فراهم می‌کنند و کشوهای زیر تخت که فضای ذخیره‌سازی را فراهم می‌کنند.. پانل‌ها، پالت رنگی روشن و عناصر منحنی با ایجاد جذابیت بافتی باعث می‌شوند اتاق خیلی غار مانند نباشد. یک دیوارکوب LED منعکس‌کننده روزنه‌ای است که در جای دیگری در این خانه معاصر دیده می‌شود که مواد ترکیبی زیبایی را با رنگ‌های محدود به نمایش می‌گذارد.

استرالیا 

آلمان

عشق آشکاری به دکوراسیون مهدکودک وجود دارد. تمرکز در این فضا توسط (طراحی معماری Fluidlab) بیشتر بر روی دکوراسیون تخت به‌عنوان یک مینی خانه کوچک است. ما مطمئن هستیم که این اتاق بعد از گرفتن این عکس، مبلمان بیشتری به دست آورده و اسباب‌بازی‌های بیشتری در خود جای می‌دهد.

آلمان 

اسپانیا

سادگی این فضا توسط (استودیو معماری در بارسلون)، با خطوط مستقیم و راه‌حل‌های کاربردی، احتمالاً چیزی است که بیشتر کاربران را به خود جلب کرده است. این اتاق با کمد دیواری بزرگ، یک اتاق معمولی برای کودکان در اسپانیا است. به لطف رنگ سفید، میز تحریری که در طول این اتاق قرار دارد، احساس جادار بودن را کم نمی‌کند.

اسپانیا 

اسپانیا 

فرانسه

ماری سوفی دوندیو مسئول بازسازی این اتاق‌خواب بود که باید با نیازهای در حال تغییر فرزند در حال رشد صاحب‌خانه طراحی شود. او به یک تخت بزرگ‌تر، یک میز مناسب و یک کمد جادارتر و همچنین فضای کافی برای بازی نیاز داشت؛ مانند اکثر آپارتمان‌های پاریس، اتاق بسیار کوچک است، فقط 9 مترمربع؛ بنابراین، متخصص حرفه‌ای مبلمان سفارشی را پیشنهاد کرد که شامل یک تخت نیم‌طبقه، یک میز و یک کمد است و فضای باز زیادی برای بازی باقی می‌گذارد.

ایرلند

طراح، الیس پنگ از (طراحی داخلی EP)، می‌گوید که زیبایی‌شناسی این بازسازی کامل گرم، آرام و مناسب برای یک خانواده در حال رشد چهارنفره بود؛ و این احساس دنج و آرام مطمئناً به اتاق‌خواب کودک با پالت ملایم و لایه‌های پارچه‌های نرم آن گسترش می‌یابد. دیوارها با رنگ خنثی رنگ‌آمیزی شده‌اند که برای رشد اتاق با صاحبش ایده آل است. اگر سلیقه کودک تغییر کند، می‌تواند پارچه‌ها و لوازم جانبی را بدون تغییر دکوراسیون کل اتاق به‌روز کند.

ایرلند 

ایرلند 

ایتالیا

از معمار کیارا مانگیاروتی خواسته شد تا این اتاق را که بچه‌های 8 و 10 ساله صاحب‌خانه در آن زندگی می‌کنند، بازسازی کند. آن‌ها می‌خواستند که فضایی دنج و امن برای خواب و بازی باشد و برای (بسیاری) اسباب‌بازی‌ها فضا باز شود. ما تصمیم گرفتیم از ارتفاع اتاق استفاده کنیم و یک نیم‌ساختی طراحی کردم که به‌صورت سفارشی از ام‌دی‌اف ساخته‌شده بود و میله‌های کناری آن را بسیار ایمن می‌کرد. در زیر نیم‌طبقه، جا برای کمد لباس و کابینت برای اسباب‌بازی‌ها وجود دارد. پله‌های تا نیم‌طبقه دارای فضای مخفی بیشتری هستند. ما از کتاب‌های ایده بیزاپ برای به اشتراک گذاشتن ایده‌ها و طوفان فکری استفاده کردیم. این معمار می‌گوید: رنگ سقف بالای نیم‌طبقه به اتاق کمک می‌کند تا حتی بزرگ‌تر شود. این پروژه به‌طور کامل از راه دور راه‌اندازی، طراحی و اجرا شد. صاحب‌خانه که در برزیل زندگی می‌کرد و معمار که بازسازی آپارتمان آن‌ها در میلان را بر عهده داشت هرگز ملاقات حضوری نداشتند.

ژاپن

دفتر معمار درجه‌یک انوپراس این خانه چوبی 30 ساله را برای برآورده کردن نیازهای یک خانواده جوان پنج‌نفره، با فضای بازی سرپوشیده بازسازی کرد. دیوار صعود OSB (Oriented Strand Board) در قسمت بیرونی راه‌پله بین طبقه همکف با سقف بلند و طبقه اول قرار دارد. فضای بازی امتدادی از طبقه همکف، اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه با پلان باز است، بنابراین مالکان می‌توانند بازی بچه‌های خود را در حین آشپزی و غذا خوردن تماشا کنند. در سمت راست پایین دیوار کوهنوردی، دری مخفی به فضای خالی زیر پله‌ها وجود دارد که بچه‌ها می‌توانند در آن مخفی‌کاری کنند.

ژاپن 

انگلستان

این قسمت میز دستی در یک خانه ادواردایی متعلق به پسر نوجوان و طراح کیرستی نیون از شرکت طراحی الیزابت کیرستی است. او در ابتدا قصد داشت از این فضا به‌عنوان بخشی از کمد دیواری استفاده کند، اما تصمیم گرفت که دویدن به اندازه کافی طولانی باشد تا یک عملکرد اضافی داشته باشد. او می‌گوید: تصمیم گرفتم آن را قطع کنم تا گوشه‌ای ایجاد کنم که بتوانیم یک میز برای او درست کنیم تا تکالیفش را انجام دهد. من کمی با آن سرگرم شدم و تعدادی کاغذدیواری با هواپیما اضافه کردم.

انگلستان 

انگلستان 

آمریکا

این اتاق‌خواب زیبا با کابین کوهستانی و شیک در خانه‌ای در کنار دریاچه مینه سوتا قرار دارد. اتاق دارای یک دیوار چوبی سیاه شده با قاب‌های تخت، تخت‌های دیواری با تسمه‌های چرمی سفارشی و فرش‌های چهارخانه دیواربه‌دیوار است. یک جفت چهارپایه چرمی بافته‌شده در پای هر تخت نشسته است. دیوارها و قسمت سقف با رنگ سفید شروین-ویلیامز شوجی رنگ‌آمیزی شده است. خانه جدید ساخته‌شده توسط استودیوی طراحی تایز و کو، معمار کولین جاکوبز از میراث نوین و سازندگان وس هانسون است.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است