لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

8 ماساژ صورت؛ هم ضد چروک هم جوانساز

تاریخ انتشار : 1401/05/22نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 286

با افزایش سن، ماهیچه‌های صورت ما ضعیف‌تر شده و در نهایت شل به نظر می‌رسند. در این لحظه، بسیاری از زنان تصمیم می‌گیرند به سراغ جراحی پلاستیک بروند. با این حال، ما معتقدیم که همیشه بهتر است به دنبال راه حل‌های طبیعی مانند یوگای صورت باشید. هنگامی که این تکنیک به طور منظم انجام شود، ممکن است از ظاهر شدن چین و چروک جلوگیری شده و در نتیجه روند پیری کند شود.

ما در بیزاپ می‌دانیم که جوان‌تر به نظر رسیدن در ظاهر باعث می‌شود از درون نیز احساس جوانی کنید. برای این که به شما کمک کنیم پوست خود را شاداب و سفت نگه دارید، تصمیم گرفتیم این 8 تمرین صورت را به شما بگوییم که می‌توانید هر زمان که خواستید انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  زاویه سازی صورت

1. برای داشتن گردنی با ظاهری جوان‌تر، تمرین فشار زبان را انجام دهید

این تمرین به شما کمک می‌کند تا ماهیچه پلاتیسما که در جلوی گردن شما قرار دارد، را تقویت کنید. سر خود را به عقب خم کنید و به آرامی زبان را به سقف دهان خود فشار دهید. اگر تمرین را به درستی انجام دهید، باید احساس کنید که عضلات گردنتان سفت می‌شوند. سر خود را به حالت طبیعی برگردانید و این حرکت را 10 بار تکرار کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

2. عضلات صورت خود را با لیفت همراه قاشق تقویت کنید

2. عضلات صورت خود را با لیفت همراه قاشق تقویت کنید 

پس از اطمینان از تمیز بودن دسته قاشق، آن را بین لب‌های خود قرار دهید. سعی کنید فقط با استفاده از عضلات فک خود قاشق را بالا و پایین بیاورید. این کار را چندین بار تکرار کنید و سپس سعی کنید در حالی که قاشق هنوز در دهانتان است، لبخند بزنید. این حالت را تا 10 ثانیه نگه دارید تا گونه‌های خود را لیفت داده و عضلات گردن را تقویت کنید.

3. ابروهای خود را لیفت کنید تا جوان‌تر به نظر برسید

3. ابروهای خود را لیفت کنید تا جوان‌ تر به نظر برسید 

هنگامی که پیشانی شما شروع به افتادگی می‌کند، ابروهای شما بیشتر حالت افتادگی پیدا می‌کنند. برای جلوگیری از این امر، انگشت اشاره را بین ابرو و پلک خود قرار دهید. از ماهیچه‌های پیشانی خود استفاده کنید تا ابروهای خود را تا حد امکان بالا ببرید و همزمان پوست زیر ابرو را با انگشتان خود به سمت پایین بکشید. صبح و عصر 10 بار این حرکت را تکرار کنید. به خاطر داشته باشید که پوست اطراف چشم ظریف است، بنابراین فشار زیادی به آن وارد نکنید.

4. با تمرین V چین و چروک دور چشم را کاهش دهید

4. با تمرین V چین و چروک دور چشم را کاهش دهید 

این یک حرکت مورد علاقه برای کاهش چین و چروک دور چشم است. هر دو سر ابروهایتان را با انگشت اشاره و وسط لمس کنید. انگشتان دست را کمی فشار داده و ابروها را بکشید. پس از آن، به سقف نگاه کنید و پلک‌های پایینی خود را بالا بیاورید. این تمرین را  یک ست 7 تایی در هر روز تکرار کنید. این حرکت نه تنها چین و چروک را کاهش می‌دهد، بلکه به خلاص شدن از شر پف دور چشم نیز کمک می‌کند.

5. چهره‌ی یک دلقک برای لیفت صورت بسازید

5. یک چهره دلقک برای لیفت صورت بسازید 

حر کت چهره دلقک به شما یک لیفت کلی صورت می‌دهد. ابتدا در حالی که لب‌های خود را روی هم قرار داده اید، لبخندی بزرگ بزنید. لب‌های خود را جمع کنید و چانه خود را، در حالی که لبهایتان بسته هستند، با انگشت خود به سمت پایین فشار دهید. در این حالت لبخند بزرگ خود را تکرار کنید و آن را به مدت 5 ثانیه نگه دارید. 10 تکرار در روز انجام دهید تا تفاوت را ببینید.

6. تمرین "لُپ گرفتن" را امتحان کنید

6. تمرین "لُپ گرفتن" را امتحان کنید 

گرفتن لپ یکی دیگر از تمرینات شگفت انگیز برای تقویت عضلات صورت است. لب‌ها را دور دندان‌های پایین و بالایی خود جمع کنید. قاشق را بین لب‌های خود قرار دهید و لب‌ها را به هم فشار دهید. سعی کنید قاشق را با هر دو دست بیرون بکشید. قبل از رها کردن قاشق با دهان، چند ثانیه در این حالت بمانید. این کار را 4 بار دیگر تکرار کنید تا فک و پوست اطراف لب شما سفت شود.

7. لبخند بزنید تا صورتتان صاف شود

7. لبخند بزنید تا صورتتان صاف شود 

این تمرین می‌تواند برای گونه‌های شما معجزه کند. دهان خود را کمی باز کنید و دندان‌های خود را با لب‌هایتان بپوشانید تا پنهان شوند. سپس تا جایی که می‌توانید لبخند بزرگی بزنید. قبل از این که به حالت طبیعی خود برگردید، انگشت اشاره خود را روی چانه خود قرار دهید و سر خود را به عقب خم کنید تا فک باز شود. هر روز 7 تکرار این حرکت را انجام دهید. این تمرین به شما کمک می‌کند تا پوست، به خصوص پوست روی گونه‌هایتان، سفت شود.

8. پایین صورت خود را با قاشق لیف کنید

8. پایین صورت خود را با قاشق لیف کنید 

یک تمرین دیگر با قاشق که به شما کمک می‌کند تا قسمت پایین صورتتان را سفت و لیفت کنید و ظاهر "فک فرو رفته" را برعکس کنید. سر خود را به عقب خم کنید و لب پایین خود را بکشید. قاشق را روی لب پایین خود قرار دهید و سعی کنید لب را با قاشق روی آن بلند کنید. چند ثانیه نگه دارید و سپس رها کنید. برای دیدن نتیجه باید این تمرین را 5 بار تکرار کنید.

آیا تمرینات یوگای صورت را امتحان کرده‌اید؟ آیا تغییری در ظاهر خود مشاهده کردید؟

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است