لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

6 ایده طراحی دکوراسیون خانه با رنگ سفید

تاریخ انتشار : 1401/02/16نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 530

اگر در پیج‌های اینستاگرامی در حال گشتن برای پیدا کردن جدید ترین و زیباترین رنگ‌های 2022 باشید حتما خواهید دید که سفید در صدر جدول موردعلاقه‌های طراحان داخلی است. البته که این موضوع اصلا عجیب نیست چرا که انرژی رنگ سفید و نقش آن در انرژی کلی منزل انکار نشدنی‌ست. اما اگر تمام خانه‌ی خود را بخواهید با سفید طراحی کنید شاید فضای خانه خسته کننده به نظر برسد پس اگر شما هم از عاشقان این رنگ هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید:

1. همه چیز سفید و سیاه!

دکوراسیون خانه با نگ سفید

الهام از پوست حیوانات در طراحی منزل از دیرباز مورد توجه بسیاری از افراد بوده است. برای اینکه طراحی زیبایی داشته باشید توصیه می‌شود منبع نور انتخابی شما (به طور مثال لوسترتان) سفید باشد.

بیشتر بخوانید: 6 ایده طراحی فضا با رنگ زیبای سبز زمردی

2. استفاده از تصاویر ساده

قاب‌هایی که انتخاب می‌کنید بهتر است دارای تصاویر ساده و یک رنگ باشند. هرچه تصاویر ساده‌تر باشند در نهایت فضا بزرگ‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

دکوراسیون خانه با رنگ سفید و قاب های ساده

3. نقش مهم گیاهان در طراحی فضا

دکوراسیون خانه یا گیاهان

حتی اگر تمام خانه سفید باشد استفاده از یک تاچند گلدان می‌تواند این سادگی را شکسته و رنگ و رویی تازه به فضا بدهد.

4. استفاده از جزییات در طراحی

کلیات خانه را سفید انتخاب کنید اما در انتخاب جزییاتی مثل فرش،پرده، بالشت و کوسن‌ها، پتو و ... خلاقیت به خرج داده و سعی کنید از طرح و رنگ‌هایی جدید استفاده کنید.

دکوراسیون خانه با نگ سفید

5. انتخاب تزیینات باید با دقت انجام شود

وقتی خانه به طور کامل سفید باشد و یا وسایل بزرگ‌تر سفید رنگ انتخاب شده باشند جزییات بیش از آنچه فکر کنید به چشم می‌آیند.اگر سبک مینیمال را انتخاب کرده باشید بهتر است حتی جزییات منزلتان نیز مینیمال انتخاب شوند.

6. سفید تنها یک رنگ نیست

همانطور که احتمالا می‌دانید از هر رنگ اصلی به تعداد زیادی رنگ فرعی ولی در همان طیف می‌توان یافت. این مورد درباره‌ی سفید نیز صدق کرده و شما می‌توانید چندیدن رنگ را از طیف سفید باهم ترکیب کنید.

دکوراسیون خانه با نگ سفید


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است