لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

۱۰ رنگ آبی خاص برای جزیره آشپزخانه

تاریخ انتشار : 1401/04/15نویسنده: ثمین آقا بالاییزمان مطالعه: 7 دقیقهنظر: 0بازدید: 828

رنگ‌آمیزی جزیره آشپزخانه به رنگ آبی راهی عالی برای ایجاد یک طراحی خیره‌کننده در قلب خانه شما است. ما از 10 متخصص خواستیم تا به اشتراک بگذارند که از کدام رنگ‌های آبی در این جزایر در بازسازی‌های اخیر آشپزخانه استفاده کرده‌اند.

فرقی نمی‌کند رنگ سرمه‌ای را ترجیح می‌دهید، آبی روشن و یا آبی ساحلی یا چیزی دراین‌بین، ما همه آن‌ها را در نظر گرفته‌ایم. آن‌ها را بررسی کنید و به ما اطلاع دهید که آیا در جزیره آشپزخانه‌تان با خوشحالی آهنگ‌های ملایم را بعد از بازسازی آشپزخانه خواهید خواند یا نه.

بیشتر بخوانید:  9 رنگ جذاب و متفاوت برای اتاق خواب: حتما امتحانش کنید

1. ناوال اثر شروین ویلیامز 

1. ناوال اثر شروین ویلیامز

طراح بیلی دان از "طراحی باند" با یک آبی نیروی دریایی تیره به جزیره و کابینت‌های پایینی رفت تا به زمین این آشپزخانه در آستین، تگزاس کمک کند. او می‌گوید:

با سقف‌های بلند و میز و دیوارهای سفید، رنگ نیروی دریایی تأثیری بر آشپزخانه می‌گذارد. این فضا را با یک رنگ قوی رنگ‌آمیزی می‌کند.

 2. ورق فلز توسط دان-ادواردز

2. ورق فلز توسط دان-ادواردز

این آشپزخانه فونیکس دو جزیره کوچک داشت که کاربردی نبودند، بنابراین آلیشا تیلور، طراح، یک جزیره بزرگ با ظرف‌شویی را برای بازسازی انتخاب کرد. او می‌گوید:

قرار گرفتن ظرف‌شویی در جزیره به آماده‌سازی و تمیز کردن کمک می‌کند. آبی تیره بدون اینکه فضا را تحت‌الشعاع قرار دهد، رنگ چشمگیری به آشپزخانه اضافه می‌کند.

3. یادداشت آبی نوشته بنجامین مور 

3. یادداشت آبی نوشته بنجامین مور

جرمی باتلر-پینکام از "معماران JBP" یک جزیره آبی و کابینت‌های پایینی را برای کشیدن برخی از مواد دیگر در این آشپزخانه "کارمل کنار دریا"، کالیفرنیا، انتخاب کرد. او می‌گوید:

ما این رنگ خاص را برای تکمیل رنگ‌های قرمز طبیعی آجری انتخاب کردیم.

رنگ آبی به رنگ آبی مایل به خاکستری کف‌های بتنی یکپارچه و کاپوت فولادی سیاه شده نیز می‌خورد. درحالی‌که زاویه دوربین باعث می‌شود دریچه‌ای ناامن به نظر برسد، زمین فقط یک‌قدم پایین‌تر از آستانه است.

4. نیروی دریایی هیل اثر بنجامین مور 

4. نیروی دریایی هیل اثر بنجامین مور

رنگ آبی زرق‌وبرق دار برای جزیره در این آشپزخانه غربی هارتفورد، کانکتیکات، به دلیل توانایی آن در ایجاد پل بین سبک‌ها انتخاب‌شده است. استیسی میلمن از "طراحی SKM" می‌گوید: این رنگ یک رنگ آبی کلاسیک عمیقاً اشباع‌شده است که هم در محیط‌های سنتی و هم مدرن‌تر در خانه مناسب است. این یک انتخاب عالی برای یک خانه بزرگ قدیمی برای خانواده سلطنتی تودور بود که به‌روز شده بود اما هنوز ریشه‌های تاریخی خود را حفظ کرده بود.

5. لباس آبی شروین ویلیامز 

5. لباس آبی شروین ویلیامز

جنیفر هورتسمن از "خانه لنوکس" یک آبی پررنگ برای جزیره و تزئینات پنجره در این آشپزخانه مینه‌سوتا انتخاب کرد تا کاشی‌های زیبای پشتی را انتخاب کند و به‌عنوان یک مد خیره‌کننده در فضای کاملاً سفید عمل کند. هورتسمن می‌گوید:

این با کاشی‌های فرانسوی رنگ‌آمیزی شده در قسمت پشتی که عتیقه‌ای از مادر صاحب خانه بود هماهنگ است.

6. ون دوزن آبی اثر بنجامین مور 

6. ون دوزن آبی اثر بنجامین مور

از آنجایی که آشپزخانه در مرکز این خانه در ریچموند، ویرجینیا قرار دارد، طراح لی هارمون واترز از "استودیو فضای داخلی با محتوا" رنگ آبی پر جنب‌وجوش را انتخاب کرد که خاکستری به نظر نمی‌رسید. او می‌گوید:

ازآنجایی‌که نور خورشید رنگ‌ها را نشان می‌دهد، می‌دانستم که باید کمی پر جنب و جوش‌تر از رنگ آبی تیره را انتخاب کنیم تاکمی ذوق و شوق به آشپزخانه اضافه کنیم.

7. پارچه کتانی راه‌راه و زبر از شروین ویلیامز 

7. پارچه کتانی راه‌راه و زبر از شروین ویلیامز

طراح انجی کیز برای دوام و تکمیل اثاثیه نیروی دریایی در این آشپزخانه فلوریدا، رنگ آبی را برای جزیره انتخاب کرد. او می‌گوید: رنگ تیره‌تر به پنهان کردن ساییدگی و پارگی که می‌توانید از افراد نشسته در شبه‌جزیره داشته باشید، کمک می‌کند. رنگ‌های متمایز، تأثیری را که ما می‌خواستیم ایجاد می‌کند و اثاثیه‌ها ظاهر را کامل می‌کنند.

8. نیوبرگ گرین اثر بنجامین مور 

8. نیوبرگ گرین اثر بنجامین مور

جولین بارت از "طراحی‌های ریج کرست" می‌گوید:

درحالی‌که نام رنگ در جزیره در این آشپزخانه "Pleasanton"، کالیفرنیا ممکن است باعث شود فکر کنید سبز است، قطعاً بیشتر آبی است تا سبز. رنگ جزیره‌ای درعین‌حال که به‌خوبی با مواد دیگر کار می‌کند کمی شگفت‌انگیز است. او می‌گوید: این غیرمنتظره است و با موفقیت تمام اجزای طراحی را به هم پیوند می‌دهد. این مکمل رنگ‌های طلایی در کف چوب سخت، رنگ‌های طبیعی مناظر بیرون و رنگ گردویی غنی کابینت محیطی است.

9. ستاره دریا اثر بنجامین مور 

9. ستاره دریا اثر بنجامین مور

پاملا و اروین تام از "طرح های شهرسازی" این سایه عالی از آبی را برای این جزیره در سانی ویل کالیفرنیا انتخاب کردند، زیرا مکمل سبک آشپزخانه اواسط قرن است. تام ها می‌گویند: رنگ آرامش‌بخش است و حال و هوای خوب و قدیمی دارد که به‌خوبی با این آیشلر اواسط قرن جور درمی‌آید. ما رنگ‌های آبی دیگری را در آشپزخانه و همچنین در فضاهای نشیمن قراردادیم.

10. آبی بادی اثر شروین ویلیامز 

10. آبی بادی اثر شروین ویلیامز

آبی روشن و مطبوع در جزیره نقش اصلی را در این آشپزخانه لانگ بیچ نیویورک ایفا می‌کند. طراح کارن بی ولف می‌گوید: داستان رنگ اصلی برای آشپزخانه اوپن و اتاق بزرگ است. این به دلیل روشنایی تمیز اما قابل زندگی انتخاب شد تا اتاق را انرژی بخشد و در برابر سفیدی‌ها و کف چوب بلوط طبیعی ظاهر شود.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است