لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

13 کار روزمره که فکر می‌کنیم درست انجام می‌دهیم، اما این‌طور نیست

دسته بندی :سبک زندگی
تاریخ انتشار : 1401/09/11نویسنده: ثمین آقابالاییزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 228

گاهی اوقات، آن‌قدر به انجام یک عمل خاص عادت کرده‌ایم که ذهنمان آن را به‌طور خودکار انجام می‌دهد، انگار که خلبان خودکار هستیم؛ و ما به‌ندرت به این چیزهای روزمره فکر می‌کنیم. اکثر ما به‌محض تمام شدن یک وعده غذایی دندان‌های خود را مسواک می‌زنیم. بااین‌حال، احتمالاً تعجب خواهید کرد که بدانید با انجام این کار به سلامت دهان خود لطفی نمی‌کنید؛ اما نگران نباشید، زندگی بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. ما در بیزاپ سیستم را رمزگشایی کردیم تا برخی هک‌های مخفی را پیدا کنیم که زندگی شما را آسان‌تر می‌کند. پس از خواندن این فهرست، احتمالاً متوجه خواهید شد که مرتکب چند اشتباه شده‌اید و مهم‌تر از همه، این‌که روال عادی شما می‌تواند تغییری غیرمنتظره پیدا کند.

مطلب پیشنهادی: 10 مکان برای مخفی کردن چیز های ارزشمند

1. مثل یک حرفه‌ای کاپ کیک بخورید

برای جلوگیری از پوشاندن تمام یخ‌زدگی روی بینی، روش صحیح خوردن یک کاپ کیک این است که آن را از وسط نصف کنید. قسمت پایین را در بالا قرار دهید و آن را مانند ساندویچ بخورید.

2. یک راه مناسب برای حمل فنجان قهوه روزانه شما وجود دارد

رایج‌ترین روش برای نگه‌داشتن فنجان قهوه توسط دسته است؛ اما با نگه‌داشتن فنجان به این صورت، احتمال ریختن آن روی لباس شما در هنگام راه رفتن بیشتر است. برای جلوگیری از این امر، بهترین راه برای نگه‌داشتن لیوان قهوه این است که آن را از بالا با انگشتان خود بگیرید.

3. از نخ دندان برای برش کیک و حفظ فراستینگ دست‌نخورده استفاده کنید

وقتی به بریدن کیک فکر می‌کنید، نخ دندان ممکن است اولین چیزی نباشد که به ذهنتان خطور می‌کند. بااین‌حال، استفاده از آن به‌عنوان جایگزینی برای چاقو ایده خوبی است زمانی که می‌خواهید برش‌های عالی داشته باشید و مایه کیک را خراب نکنید.

4. محل قرار دادن تخم‌مرغ‌های خود را تغییر دهید

مطمئناً متوجه شده‌اید که بیشتر یخچال‌ها یک نقطه روی در برای نگهداری تخم‌مرغ دارند؛ اما حقیقت این است که درب یخچال و قفسه‌های بالایی آن نسبت به سایر قسمت‌ها گرم‌تر است؛ بنابراین بهترین مکان برای نگهداری تخم‌مرغ‌ها و خنک‌تر نگه‌داشتن آن‌ها، قفسه پایینی، به سمت پشت است.

5. موهای خود را از پوست سر برس بزنید تا ظاهری درخشان تر داشته باشید

برس کشیدن مو یکی از آن فعالیت‌هایی است که ما هرروز انجام می‌دهیم. به‌جای برس زدن از پایین به بالا، موهای خود را از پوست سر برس بزنید. این به توزیع روغن‌های طبیعی در موهای شما کمک می‌کند و آن را مرطوب می‌کند و همچنین از چرب شدن پوست سر جلوگیری می‌کند.

6. می‌توانید لیوان مقوایی را روی جا لیوانی ماشین خود قرار دهید و کاملاً جا می‌شود

به‌احتمال‌زیاد، وقتی از یک رستوران فست فود نوشیدنی می‌خرید و سپس باید رانندگی کنید، نمی‌دانید جای لیوان مقوایی را کجا قرار دهید. به‌جای اینکه آن را روی زمین یا صندلی قرار دهید، از جا لیوانی ماشین استفاده کنید و باید درست در آن جا شود.

7. این روش مناسب برای استفاده از پین بابی است

اگر تابه‌حال در پوشیدن سنجاق‌های بابی مشکل داشته‌اید، زیرا نگه‌داشتن آن‌ها در جای خود سخت است، دلیل آن این است که ممکن است در تمام این مدت اشتباه از آن‌ها استفاده کرده باشید. روش صحیح استفاده از آن‌ها این است که آن‌ها را با سمت مواج به سمت پایین به پوست سر فشار دهید. دنده برای نگه‌داشتن مو و جلوگیری از سر خوردن آن طراحی‌شده است.

8. لازم نیست قبل از گذاشتن غذای داغ در یخچال صبر کنید تا خنک شود

ما معمولاً قبل از گذاشتن غذا در یخچال منتظر می‌مانیم تا غذا خنک شود، اما طبق خدمات بازرسی و ایمنی مواد غذایی USDA، غذا نباید بیش از 2 ساعت خارج از یخچال بماند. در عوض، مقادیر زیاد غذا را در ظروف کوچک‌تر جدا کنید تا سریع خنک شود و بلافاصله آن را ذخیره کنید.

9. به‌این‌ترتیب می‌توانید در زمان ذوب گوشت صرفه‌جویی کنید

برای ذوب آسان‌تر و سریع‌تر، گوشت چرخ‌کرده را در یک کیسه پلاستیکی قابل درزگیری صاف کنید، سپس فریز کنید. هنگامی‌که آماده پختن گوشت خود هستید، به‌سادگی کیسه را در آب قرار دهید و ظرف چند دقیقه آماده خواهد شد.

10. در اینجا راهی برای نگه‌داشتن تمام خمیردندان به سمت دهانه وجود دارد

یک ترفند خوب که به شما کمک می‌کند از مبارزه با یک لوله خمیردندان جلوگیری کنید، قرار دادن یک سنجاق بابی در هر طرف است. می‌توانید از کلیپ هم استفاده کنید. این تضمین می‌کند که تمام خمیردندان را بدون استرس تا آخرین قطره از تیوپ خارج کنید.

11. جهت پنکه سقفی را به‌صورت فصلی تغییر دهید

پنکه‌های سقفی در زمستان نیز می‌توانند مفید باشند. به‌سادگی سوئیچ را در پایه فن خود بچرخانید تا در جهت عقربه‌های ساعت بچرخد. این کار هوای گرم را به سمت پایین می‌راند و اتاق را گرم‌تر نگه می‌دارد.

12. بگذارید ژله خانگی شما وارونه شود

ترفندی که به شما کمک می‌کند ژله را راحت‌تر بخورید این است که اجازه دهید هرکدام به‌صورت وارونه روی درب قرار بگیرند. با این کار گرفتن آن و لذت بردن راحت‌تر می‌شود.

13. به این صورت باید از آبکش برای آبکش کردن پاستا استفاده کنید

راه‌حل این است که آبکش را روی ماکارونی پخته‌شده و آب قرار دهید. بعدازآن هم آبکش و هم قابلمه ماکارونی را نگه‌دارید. سپس آب را از طریق آبکش بریزید و کارتان تمام است. آیا هیچ‌یک از هک‌های موجود در این لیست باعث شد که بگویید "من امروز وقتی این را یاد گرفتم چندساله بودم"؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید!


بهترین و نزدیکترین کافه و رستوران های شهر و محله تان را در بیزاپ پیدا کنید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است