لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بهترین رنگ برای طراحی منزل کدام است؟

تاریخ انتشار : 1401/03/02نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 573

تغییر رنگ فضای منزل می تواند تغییر بسیار چشمگیر و در عین حال اقتصادی باشد از رنگ کردن دیوارها تا تغییر وسایل یا حتی رومیزی ها همه و همه می‌تواند با کمترین هزینه اما بیشترین تغییر در خانه همراه باشد بسیاری از برندها و بسیاری از طراحان داخلی امروزه استفاده از پالت‌های رنگی متفاوتی را برای تغییر دکوراسیون پیشنهاد می‌کنند اما واقعاً بهترین رنگ برای تغییر دکوراسیون کدام رنگ است؟ البته انتخاب رنگ فضای منزل تا حد بسیار زیادی به روحیات شما بستگی دارد اما خواندن این مقاله هم قطعاً خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید:   استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون

 رنگ طوسی

 رنگ آمیزی دیوارها با رنگ سفید با تناژ طوسی بسیار بیش از آنچه که فکر می‌کنید می‌تواند حسی کلاسیک به فضای خانه شما ببخشد اما اگر علاقه ای ندارید که دیوارها به این رنگ باشد می‌توانید از رنگ سفید با زمینه طوسی برای قاب های پنجره ها استفاده کنید.

محبوب‌ترین رنگ ها در طراحی منزل

 استفاده از رنگ سفید با تناژ کرمی

 اگر شما نیز به رنگ های گرم مانند کرمی علاقه داشته باشید می‌توانید برای حمام یا دستشویی از این رنگ استفاده کنید این رنگ به علت حس خوب تمیزی که به فضا انتقال می دهد انتخاب مناسبی برای این مکان هاست.

محبوب ترین رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی

 استفاده از رنگ سفید

رنگ سفید از دیرباز در بسیاری از طراحی ها مورد استفاده و توجه قرار می‌گرفته است اما امروزه استفاده از یک رنگ سفید که گچی نباشد و تناژ گرم یا سرد داشته باشد در کنار وسایل چوبی بیش از پیش به چشم می‌خورد.

رنگ های محبوب طراحی منزل

 سبز پاستلی

 ممکن است شما نیز دوست داشته باشید که انتخابی شجاعانه داشته و از رنگ‌هایی مانند سبز نیز در فضا استفاده کنید در کنار استفاده از گیاهان استفاده از رنگ سبزی که پاستلی باشد بسیار در تغییر فضای منزل موثر عمل می‌کند.

رنگ سبز پاستیلی در دکوراسیون

 آبی نفتی

آبی نفتی رنگی رنگ است که برای بسیاری از افراد رنگی بسیار مناسب به شمار می‌رود چرا که این رنگ نماد قدرت بوده و به اتاق شما عمق می بخشد این رنگ برای دیوارتاق کار انتخاب بسیار مناسبی است اما نه برای تمامی قسمت‌های دیوار.

رنگ آبی نفتی در دکوراسیون

 ترکیب رنگ سفید با یک رنگ متضاد استفاده از رنگ سفید در کنار یک رنگ متضاد مانند رنگ زغالی یا سیاه به راحتی می‌تواند باعث ایجاد یک تضاد در فضا شده و فضا را چشمگیر کند به یاد داشته باشید که استفاده از رنگ تیره به عنوان رنگ غالب هرگز توصیه نمی‌شود.

 استفاده از رنگ زغالی

 رنگ زغالی در کنار رنگ سفید باعث می‌شود که فضا یک فضای مدرن اما در عین حال ساده به نظر برسد توصیه می‌کنیم که از رنگ روشن به عنوان رنگ غالب استفاده کنید تا فضا دلگیر نشود.

 کمک گرفتن از رنگ طبیعی مانند رنگ آهن

آهن، رنگی میان طوسی و ذغالی دارد و نمی‌توان اسم مشخصی به آن داد اما به طور مثال شما می توانید از یک جزیره در وسط آشپزخانه به جنس آهن یا از چند وسیله مانند صندلی های آهنی استفاده کنید و به فضا رنگ ببخشید همانند آنچه که در تصویر زیر میبینید استفاده از یک رنگ پررنگ در کنار رنگ سفید باعث م‌یشود که خستگی فضا شکسته شده و کاملا از بین برود.

رنگ های محبوب در دکوراسیون داخلی


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است