لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

فوت و فن تمیز کردن خانه تنها در چند دقیقه

تاریخ انتشار : 1400/12/25نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 582

تمیز کردن هر جایی از خانه همیشه جزو ساده‌ترین کارهایی‌ست که می‌تواند برای هر کسی لذتبخش باشد. خانه‌ی ما محل عشق، استراحت، بازی کودکانمان و ... است، پس ضروریست که برای تمیز کردن آن زمان بگذاریم اما اگر همین تمیز کردن خانه خیلی وقت‌گیر شود، باعث می‌شود که علاقه‌ی شما برای تمیز کردن از بین برود. تمیز نگه داشتن یک خانه نیاز به تلاش و کمی دانش دارد. در اینجا چند راهنمایی کوتاه و در عین حال اثربخش برای شما داریم که کمکتان می‌کند که محیط خانه‌ی خود را همیشه تمیز نگه دارید.

 روغن زیتون قاتل اثر انگشت

به جز سطوح شیشه‌ای هر کجا که اثر انگشتی دیدید کافیست یک پنبه را به چند قطره روغن زیتون آغشته کرده و سطح را تمیز کنید. مهم‌ترین فایده‌ی این کار این است که روغن زیتون برخلاف شوینده‌های شیمیایی هیچ ضرری ندارد.

سرکه، تمیزکننده‌ی فوری ماکروویو

یک کاسه سوپ را بدون در پوش در ماکروویو گرم کرده‌اید؟ دیواره‌های ماکرویو پر از قطرات روغن است؟ احساس می‌کنید که شوینده‌ها به اندازه‌ی کافی چربی‌زدایی نمی‌کنند؟ نصف لیوان سرکه را داخل یک کاسه قرار دهید و داخل ماکروویو بگذارید و آن را 5 دقیقه حرارت دهید. سپس با یک دستمال نمدار دیواره‌ها را تمیز کنید. ماکرویو شما تمیز شد!

فر را در یک چشم به هم زدن برق بیاندازید

یک فر کثیف حتی می‌تواند بو و مزه‌ی غذاها را نیز تغییر دهد اما خوشبختانه دیگر از روش‌های تمیز کردن قدیمی خبری نیست! ساده‌ترین راه‌حل این است که  مقداری یکسان از جوش شیرین، سرکه و آب را مخلوط کنید و این محلول را به تمام لوازم فر اسپری کنید کمی صبر کنید تا چربی‌ها حل شوند سپس با یک اسفنج، فضای فر را به خوبی تمیز کنید.

تمیز کردن مخلوط کن به سادگی آب خوردن

مخلوط کن به سبب داشتن تیغه‌های تیز و باریک هیچ‌گاه به راحتی تمیز نمی‌شود. اما راه‌حل نزد ماست! یک لیوان آب جوش و چند قطره مایع ظرفشویی را داخل مخلوط کن بریزید و سپس مخلوط کن را روشن کنید، 15 ثانیه تا تمیزی کامل مخلوط کن دستگاه را روشن بگذارید، سپس آبکشی کنید.

نابودی تمام جرم گرفتگی‌های شیرآلات

دیگر وقت خداحافظی با شستن شیرآلات پر از جرم رسیده است با نصف یک لیمو ترش از شر تمام جرم‌ها خلاص شوید! کافیست با لیمو بر تمام سطح بکشید، 20 دقیقه صبر کرده سپس آبکشی کنید. لیمو با داشتن اسید فراوان به طور قطعی قاتل تمامی جرم‌هاست.


 بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است