لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

29 مکان جذاب دنیا برای سفر

دسته بندی :سبک زندگی
تاریخ انتشار : 1401/01/31نویسنده: مومنیانزمان مطالعه: 25 دقیقهنظر: 0بازدید: 887

دنیای ما مملو از مکان های واقعا باور نکردنی و با شکوه برای بازدید است. شانس زندگی در سیاره‌ای به این زیبایی ما را به خوشبخت‌ترین موجودات دنیا بدل کرده است! تنها گرفتاری ما شاید این است که زمان کافی برای بازدید از همه آنها وجود ندارد. بنابراین، اگر می خواهید زیباترین قسمت‌های دنیا را ببینید مجبورید لیست خود را محدود کنید. خوشبختانه، ما اینجا هستیم تا کمک کنیم و زیباترین جاهای دنیا را به شما معرفی کنیم!

سانتورینی، یونان

سانتورینی ممکن است یک مقصد توریستی شناخته شده باشد، اما هنوز هم به عنوان یکی از زیباترین مکان‌هاست که باید ببینید و لذت ببرید. سفر به آنجا و اقامت در روستای معروف، OIA برای یک تجربه فراموش نشدنی فوق‌العاده است. خانه هایی با گنبدهای آبی در کنار دریایی نیلگون منتظر شما هستند!

سانتورینی، یونان

آمالفی، ایتالیا

صخره های کمیاب، خط ساحلی ناهموار با سواحل کوچک، و روستاهای ماهیگیری، ساحل آمالفی را به یک نمونه برجسته از هرآنچه که از یک سفر انتظار دارید بدل کرده است. مقصد توریستی محبوب آمالفی در منطقه کامپانیای ایتالیا یکی از زیباترین مکان های جهان است.

آمالفی، ایتالیا

شامونیکس، فرانسه

شامونیکس که به نام شامونیکس مونت بلانش نیز معروف است در واقع یک منطقه‌ی توریستی سرد است که در کوه‌های آلپ فرانسه قرار دارد و هرساله بازدید کنندگان بسیاری را به خود جذب می‌کند. موقعیت خیره کننده‌ی این مکان توریستی، که در واقع در محل اتصال فرانسه، سوئیس و ایتالیا است، با فضای فوقالعاده‌ی اسکی و امکانات بی‌نظیری که دارد بسیار محبوب است.

شامونیکس، فرانسه

قطب جنوب!

بله! در ابتدا شاید تصور کنید قطب جنوب با آن همه سرما و یخبندان چه جذابیت توریستی قابل توجهی دارد؟ اما باید بدانید قطب جنوب سرشار از مکان‌ها و حیوانات دیدنی نظیر یخچال‌های طبیعی و پنگوئن‌هاست! مطمئن باشید به محض مشاهده‌ی قطب جنوب نفستان از دیدن زیبایی این همه نور و سفیدی بند می‌آید!

قطب جنوب

جنگل آراشیاما، ژاپن

جنگل بامبوی آراشیاما  یک جنگل باور نکردنی در ژاپن است که توسط بسیاری از توریست‌ها هر ساله بازدید می‌شود و واقعا کم‌تر کسی است که از دیدن این جنگل شگفت زده نشود. تین جنگل زیبا سرشار اط صدای بادهای ملایمی است که شاخ و برگ‌ها را به رقص درآورده و روح را نوازش می‌کنند.

جنگل آراشیاما، ژاپن

میانمار

یک مکان باستانی برای عاشقان تاریخ! میانمار از سازه‌هایی بودایی بسیار جذاب و قدمت دار پر است. اگر احتمالا روحیه‌ای علاقه‌مند به باستان شناسی دارید این یک مکان بی‌نظیر برای مسافرت است که قدمت سازه‌هایش به قرن 11 و 12 می‌رسد.

میانمار

ونیز، ایتالیا

از تمام شهرهای باشکوه در جهان، ونیز یکی از زیباترین‌ها است. مقصد ایتالیایی، که با کانال های شگفت انگیز و معماری زیبا پر شده است، واقعا برای هر توریست از بهترین انتخاب‌هاست و بر خلاف هر جای دیگری بر روی زمین که احتمالا باید با کفش قدم بزنید این بار درون یک قایق زیبا می‌توانید از دیدنی‌ترین شهر دنیا دیدن کنید.

ونیز، ایتالیا

آلگاروه، پرتغال

یک غار رویایی ولی خنک و زیبا! در یکی از سواحل پرتغال به نام آلگاروه می‌توانید زیباترین غار و خنک‌ترین هوا را تجربه کنید!

آلگاروه، پرتغال

جزیره‌ی آبی، باهاما

مقصدی که در نظر دارید باید آرام، طبیعی، مناسب برای آفتاب گرفتن و زیبا باشد؟ این جزیره‌ی بی نظیر را در باهاما از دست ندهید چرا که هر نوع سلیقه‌ای آن را می‌پسندد!

جزیره‌ی آبی، باهاما

تپه‌های دریایی، استرالیا

در ساحل رودخانه‌های گرمسیری شمال کوئینزلند در استرالیا، تپه‌های دریایی بسیار زیبایی قرار دارد که وقتی به زیر اب رفته و در آب شنا کنید صدها ماهی رنگارنگ و زیبا را خواهید دید! این مکان نیاز به راهنمای توریستی داشته و از زیباترین سواحل دنیاست.

تپه‌های دریایی، استرالیا

کاوایی، هاوایی(آمریکا)

Kauai در هاوایی به دلیل تمیزی و زیبایی طبیعی‌اش بسیار معروف است! این جزیره نیز به انتخاب بسیاری از توریست‌ها زیباترین مکان بر روی زمین است، که از آن به عنوان یک بهشت ​​گرمسیری که مناسب برای پیاده روی، دوچرخه سواری، شنا و غواصی است یاد می‌کنند.

کاوایی، هاوایی(آمریکا)

ماچوپیچو، پرو

تمام ارگ‌های زیبای دنیا را فراموش می‌کنید اگر فقط یک‌بار به پرو سفر کرده و از ماچوپیچو که مملو از ارگ‌های زیبا و دیدنی است دیدن کنید! از کنار هر ارگ که گذر کنید با دیدن بزرگی و زیبایی ساخت آن شگفت زده خواهید شد!

ماچوپیچو، پرو

جزایر مالدیو

جزیره‌های گرمسیری مالدیو در اقیانوس هند واقع شده است و از 26 عدد جزیره بزرگ حلقه مانند که خود شامل هزاران جزیره‌ی مرجانی هستند تشکیل شده است. برای فرار از شلوغی زندگی روزمره و پناه گرفتن در دل آرامش و طبیعت جزایر مالدیو بهترین انتخاب ممکن است!

جزایر مالدیو

ژانگجیاجی،چین

جنگل ملی ژانگجیاجی چین یک پارک ملی واقع در استان هونان است. مکان نفس گیر که به شدت زیباست و ثبت جهانی یونیسکو میز شده است. این جنگل سرسبز و زیبا دارای تکه سنگ‌های غول‌پیکر و باور نکردنی است. این تکه سنگ‌ها به قدری باور نکردنی و زیبا هستند که چشم هر بیننده‌ای را جذب می‌کنند.

ژانگجیاجی،چین

آبشار نیاگارا، کانادا

این آبشار معروف حتما باید جزو مکان‌هایی باشد‌، که در طول عمر یکبار آن را دیده‌اید! پس اگر آن را ندیده‌اید وقت آن رسیده که برای سفر به کانادا برنامه‌ریزی کنید! چه از بالای آبشار و چه از زیر آبشار به آن نگاه کنید غرق در زیبایی و شگفتی این 3 آبشار خواهید شد.

آبشار نیاگارا، کانادا

صخره‌های موهر، ایرلند

شاید این صخره‌ها در ذهنتان با هری‌پاتر و دیگر سریال‌های معروف دنیا گره خورده باشد ولی در حقیقت این صخره‌ها می‌تواند لطیف‌ترین تجربه‌ی سفر را برایتان به ارمغان آورد. این صخره‌ها از آنچه که در عکس می‌بینید هم بسیار زیباتر هستند.

صخره‌های موهر، ایرلند

شفق‌های شمالی

نمی‌توان دقیقا گفت که به کجا سفر کنید تا شفق قطبی را ببینید اما این شفق‌ها را حتما باید در طول زندگی دیده باشید. شفق‌های شمالی نتیجه برخورد الکترون‌ها با سطح بالایی از جو زمین هستند. این پدیده قابل توجه را می توان از مکان هایی در کشورهایی مانند نروژ، سوئد، فنلاند و ایسلند مشاهده کرد.

شفق‌های شمالی

پاموکاله، ترکیه

استخرهای  طبیعی تراورتن که سفید، منجمد و از پرف پوشیده هستند یکی از زیباترین‌های جهان برای دیدن به شمار می‌روند. آب این استخرها در کمال تعجب گرم اما دیواره‌های آن یخی است!

پاموکاله، ترکیه

پاریس، فرانسه

اگر بیش از آنکه شیفته‌ی طبیعت باشید دوست دارید از شهرهای زیبا دیدن کنید پاریس که شهر عشاق است یکی از بهترین‌هاست! این شهر با بنای معروفش و با حس و حالی که دارد یکی از بهترین گزینه‌ها هم برای سفر تفریحی و هم برای سفر عاشقانه خواهد بود!

پاریس، فرانسه

میلفورد، نیوزلند

موقعیتی بی نظیر که دارای درختان سبز و دریاچه‌ای زیبا و نیلگون است و اگر کسی باشید به طبیعت بکر علاقه دارید یکی از زیباترین مکان‌ها برای تفریح است.

میلفورد، نیوزلند

گرندکانیون، آمریکا

گرندکانیون به همان اندازه که زیباست نفس گیر است! این مکان بی‌نظیر در آریزونای آمریکا واقع بوده و از کوه‌هایی با هزاران لایه و رنگ تشکیل شده است. و دارای تفریحات بسیاری از جمله تورهای هلیکوپتر، پیاده روی، دوچرخه سواری، و قایق سواری در رودخانه کلرادو است.

گرندکانیون، آمریکا

پترا، اردن

پترا یک مکان تاریخی شگفت انگیز در اردن است که معماری آن خیره کننده و باور نکردنی است. قدمت این شهر به حدود 300 سال پیش از میلاد مسیح می‌رسد و از لحاظ ساخت بنا پدیده‌ای بی همتاست.

پترا، اردن

پلیتویک، کرواسی

به لطف آب و هوای بی نظیر کرواسی این کشور برای سفر بی مثال است! پارک‌های جنگلی کرواسی با آبشارهای کوچ و بزرگش به تنهایی برای لذت بردن از یک سفر کفایت می‌کند.

پلیتویک، کرواسی

ژانگیا دانکسیا، چین

اثرات هوا و فرسایش در به وجود آمدن این پارک ملی به خوبی تاثیر خود را گذاشته و الحق که منظره‌ای چشمگیر ایجاد کرده است. این پارک ملی که به عنوان کوه های رنگین کمان چین شناخته می شود، دارای خطوط چشمگیر در سایه های مختلف قرمز، سبز و زرد است که ناشی از مواد معدنی بوده و برای سفر بی نظیر است.

ژانگیا دانکسیا، چین

اهرام ثلاثه، مصر

این اهرام در واقع شگفتی معماری در تاریخ است! به عنوان مرموزترین نوع معماری بشر حتما باید حداقل یکبار از آن دیده کنید، این سه سازه قدرتمند مطمئنا چشم هر بیننده را مجذوب خود خواهد کرد. این اثر هنری بی رقیب یکی از عجایب هفتگانه دنیاست.

اهرام ثلاثه، مصر

سیم ریپ، کامبوج

این مکان در واقع قصر پادشاهی پادشاه خمر در قرن 9 بوده است و بسیاری از قسمت‌های آن امروزه خراب شده است ولی به لطف درختان و پوشش گیاهی دوباره به صورت طبیعی بازسازی شده! پیشنهاد می‌کنیم حتما از این مکان دیدن کنید.

سیم ریپ، کامبوج

سوکوترا، یمن

مردم اغلب ممکن است سوکوترا را در یمن به عنوان " بیگانه ترین مکان بر روی زمین" توصیف کنند، اما برای دیدن و مسافرت کردن از زیباترین هاست. این جزیره و مجمع الجزایر کوچک، که در دریای عربستان واقع است در واقع بیشتر برای درختانشان معروف هستند.

سوکوترا، یمن

پاتاگونیا، شیلی

کوه های جذاب، یخچال‌ها، جنگل‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌ها تنها اندکی از شگفتی های طبیعی هستند که شما در پاتاگونیا پیدا خواهید کرد. اگر تابستان به شیلی بروید می‌توانید از غروب خورشید بی نظیر آن لذت ببرید.

پاتاگونیا، شیلی

سالرد ایونی، بولیویا

نتیجه یک دریاچه خشک شده، سالار د ایونی بزرگترین دریاچه نمک در جهان است. بازتاب نور از سطح نمک باعث می‌شود که احساس کنید دارید روی ابرها قدم می‌گذارید.

سالرد ایونی، بولیویا

بیشتر بخوانید: 10 پارک ملی دیدنی و جذاب در مکزیک
 


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است