لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

معجزه استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون

تاریخ انتشار : 1401/03/02نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 767

کرمی رنگی است که تقریبا در بسیاری از طراحی‌های داخلی خانه استفاده می‌شود چون رنگی خنثی و در عین حال شیک است که با هر ترکیب رنگی عالی می‌شود اما در استفاده از این رنگ نکاتی وجود دارد که باید آنها را بدانید.  غالبا رنگ‌های زرد، طوسی، و سفید در کنار کرمی بیشتر به چشم می‌خورد اما رنگ‌های فراوانی هست که با کرمی در دکوراسیون چشم گیر شود. تا پایان این مقاله با ما باشید:

بیشتر بخوانید:   ایده‌هایی با رنگ زرد که باعث روشن تر به نظر رسیدن منزل شما خواهد شد

دیوارها و کابینت ها

شاید کرمی را بهترین گزینه برای آشپزخانه بدانید و اگر این چنین است توصیه می‌کنیم برای کابینت‌ها و دیوارها از آن استفاده کنید.

استفاده از رنگ کرم در دکوراسیون

روشنایی منزل

انتخاب رنگ‌های روشن به طور کلی باعث می‌شوند که فضای منزل بازتر و روشن‌تر به نظر برسد. اگر در طراحی منزل از سفید استفاده کرده‌اید استفاده از رنگ کرمی باعث گرم‌تر شدن منزل می‌شود. اگر این کرمی بر پایه صورتی باشد گرمای خانه بیشتر نیز می‌شود.

از تناژهای متفاوت کرمی استفاده کنید

از بژ گرفته تا خاکی همه و همه در پالت رنگ کرم دیده می‌شوند. برای ایجاد سایه‌های مناسب در منزل بهتر است از رنگ‌های متفاوت ولی بر یک پایه استفاده شود.می‌توانید این تفاوت را در وسایل و دیوارها به کار بگیرید.

با رنگ سفید تضاد ایجاد کنید

در کنار رنگ‌های کرمی قطعا رنگ سفید بی نظیر خواهد شد و اگر خواهان ایجاد تضاد مناسب هستید بهتر است از سفیدی استفاده شود که تناژ سردی داشته باشد و در ضمن کرمی هم باید در گرم‌ترین تناژ خود مورد استفاده قرار بگیرد.

استفاده از رنگ کرمی به تنهایی

می‌توانید فقط از رنگ کرمی استفاده کنید و برای این کار نیاز است پالت کرمی را به دقت بررسی کنید و هر قسمت از منزل یا اتاق را با یک تناژ ازکرمی طراحی کنید. این روش ساده‌ترین راه طراحی با رنگ کرمی است.

طراحی مینیمال

به لطف حس مینیمال و گرمی که رنگ کرمی در خود دارد اگر از عاشقان این سبک باشید یکی از بهترین رنگ‌ها برای تزیین فضای منزل به طور قطعی رنگ کرمی است می‌توانید رنگ کرمی را به عنوان پس زمینه قاب‌ها استفاده کنید و یا اینکه برای روتختی و بالش از رنگ های کرمی بهره ببرید.

رنگ کرم در دکوراسیون داخلی

 ترکیب رنگ کرمی با رنگ های خنثی دیگر برای اتاق کودکان

می‌توانید از رنگ های کرمی حتی برای اتاق خواب کودکتان استفاده کنید توصیه ما این است که از وسایل چوبی و گیاهان نیز در تزیین فضای منزل یا اتاق کودک بهره ببرید زیرا تمامی این رنگ ها در کنار یکدیگر فضای مدرن و ساده را به تصویر می‌کشد که خسته کننده نخواهد شد.

از رنگهای کرمی در کنار خاکستری غافل نشوید

 استفاده از رنگ کرمی در کنار خاکستری یکی از قدیمی‌ترین حالت‌های رنگ در طراحی دکوراسیون منزل است قطعاً می‌دانید که رنگ طوسی با اینکه خنثی است اما به شدت قدرتمند بوده و می‌تواند فضای خسته کننده ای را که رنگ های کرم ایجاد می کنند به راحتی تغییر دهد.

 


بهترین طراح دکوراسیون داخلی تهران را در بیزاپ پیدا کنید


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است