لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

8 چیز مفید برای حمام که کمتر کسی از آن آگاه است

تاریخ انتشار : 1401/08/18نویسنده: ثمین آقابالاییزمان مطالعه: 6 دقیقهنظر: 0بازدید: 75

یک حمام راحت و کاربردی برای هر شخصی یک افتخار محسوب می‌شود. درعین‌حال، طراحی این فضای کوچک به این راحتی نیست تا همه چیزهای لازم را در اختیار داشته باشید که برای چشم هم دلپذیر باشد. همچنین مهم است که اطمینان حاصل کنید که چیزها بیش‌ازحد فضای ارزشمند شما را اشغال نمی‌کنند یا باعث ایجاد آشفتگی نمی‌شوند. ما در بیزاپ دوست داریم ترفندها و نکات مفیدی را در اینترنت پیدا کنیم که خانه‌های ما راحت‌تر شود؛ و امروز، ما می‌خواهیم بخش دیگری از راه‌حل‌های جالب را برای حمام اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: 12 چیز که نیاز نیست در حمام شما باشد

یک کابینت کاربردی با آینه

کابینت‌های آینه‌ای به‌ویژه برای حمام‌های کوچک که هر اینچ از فضا اهمیت دارد بسیار مهم است. احساس خشن به فضا نمی‌دهند و آینه‌هایی که در کناره‌ها قفسه دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای نگهداری لوازم‌آرایشی باشند که باید در مکانی تاریک که جلوی آینه استفاده می‌کنیم نگهداری شوند.

پرده دوش با جیب

چنین جیب‌هایی کاملاً همه‌چیزهایی را که نمی‌توان در قفسه‌ها قرار داد (مانند برس‌ها، سوهان‌ها و سایر وسایل حمام) در خود جای می‌دهند.

یک سطل زباله

داشتن یک سطل زباله کوچک در حمام بسیار راحت است، اما به دلایلی، بسیاری از مردم این ایده را نادیده می‌گیرند. مطمئن شوید که سطل را در مکانی غیرقابل توجه قرار دهید به شما این امکان را می‌دهد که به‌جای حمل این اقلام در کل خانه برای رسیدن به سطل زباله اصلی، پدهای پنبه، بسته‌های صابون و سایر چیزهای کوچک را همان‌جا دور بریزید؛ و به‌عنوان یک امتیاز اضافی، این باعث می‌شود که مجبور نباشید زباله‌ها را به‌دفعات خالی کنید.

یک سینی

این یک روش شیک و کاربردی برای نگهداری چیزهایی است که به‌راحتی گم می‌شوند، مانند اقلام آرایشی در بسته‌های کوچک، لوازم جانبی مو و تیوپ‌های مختلف. به‌سادگی سینی را درجایی قرار دهید که برای شما راحت است و یک فضای داخلی بسیار شیک به دست خواهید آورد.

دستکش برای نگهداری صابون

صابون جامدی که تقریباً به‌طور کامل تمام‌شده است، اما در خلاص شدن از شر آن احساس خسیسی می‌کنید، می‌توانید آن را در یک بسته جداگانه به شکل دستکش قرار دهید. نگهداری چنین دستکشی در حمام روی قلاب آسان است و می‌توان از آن به‌عنوان سازمان دهنده استفاده کرد. به‌علاوه، برای شستن بدنتان فقط باید آن را خیس کنید. البته فقط یک نفر می‌تواند از آن برای حفظ بهداشت استفاده کند.

سبدها

سبدها می‌توانند اندازه‌های مختلفی داشته باشند، از سبدهای کوچک که حاوی لوازم‌آرایشی هستند تا سبدهای بزرگ که منسوجات مختلف را در خود جای می‌دهند. سبدها از مواد طبیعی و مطبوع ساخته‌شده‌اند که آن‌ها را به مکانی عالی برای نگهداری حوله‌های تمیز تبدیل می‌کند.

ظرف‌های صابونی گلبرگ شکل

پایه چنین ظرف صابونی روی یک فنجان مکنده ثابت می‌شود و می‌توانید آن را روی هر سطحی از حمام که برای شما راحت است قرار دهید. به لطف شیاری که اجازه می‌دهد آب مستقیماً به داخل ظرف‌شویی تخلیه شود، صابون خیس نمی‌ماند و خود ظرف ظاهری مرتب دارد. علاوه بر این، می‌توان از آن در آشپزخانه نیز استفاده کرد - می‌توانید یک اسفنج برای شستن ظروف در آن ذخیره کنید.

یک دسته برای صندلی توالت

یک دستگیره کوچک را می‌توان روی صندلی توالت ثابت کرد و به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به لمس سطح آلوده به میکروب، آن را بلند و پایین بیاورید. به دلیل اندازه کوچک آن، تقریباً غیرقابل توجه است و هنگام استفاده از توالت هیچ ناراحتی ایجاد نمی‌کند؛ و شما می‌توانید این دستگاه را خودتان نصب کنید، فقط به مقداری چسب و یک قاشق نیاز دارید.

چه چیزهایی از لیست ما را باکمال میل به فضای داخلی حمام خود اضافه می‌کنید؟

 


برای دسترسی به بیش از 10000 متخصص خدمات خانه و ساختمان به لینک مراجعه نمایید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است