لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

دیوارهای سفید با چه وسایلی بهتر ترکیب می‌ شوند؟

تاریخ انتشار : 1401/02/20نویسنده: یزدانیزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 552

اگرچه از نظر تکنیکی رنگی وجود ندارد، اما رنگ سفید اخیراً به عنوان یک سبک برتر نقاشی خانه و ترفندی برای امتحان کردن، به دنیای طراحی راه پیدا کرده است.

            مستاجرها، گوش دهید - وقت آن رسیده است که آن دیوارهای سفید خنثی و استاندارد را بپذیرید! رنگ سفید با تغییر آن بی توجهی‌ها نسبت به خود، به عنوان جدیدترین رنگ مورد علاقه برای دوستداران رنگ در سراسر جهان تبدیل شده است. اکنون، به جای اینکه رنگ سفید را بی ارزش بدانند، این رنگ به عنوان راهی برای برجسته نشان دادن وسایل در یک فضا شناخته می‌شود. در اینجا چهار نکته برای حداکثر استفاده از این رنگ بی رنگ آورده شده است.

رنگ خاص پایه

            دلیلی وجود دارد که عناصر طراحی گرافیکی اغلب روی پس زمینه سفید قرار می‌گیرند. این رنگ روشی بی‌نظیر برای ایجاد تمرکز در طرح اصلیِ روی زمینه دارد. و همین موضوع در مورد فضاهای داخلی نیز صدق می‌کند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، دیوارهای رنگ آمیزی شده سفید به رنگین کمان منسوجات و تزئینات اجازه می‌دهد تا در مرکز توجه قرار گیرند. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، دیوارهای سفید به منسوجات با رنگ‌های متنوع این اجازه را می‌دهد تا بیشتر خود را نشان دهند. مزیت دیگر این است که شخصیت‌های رنگارنگ اجازه‌ی بروز و خودنمایی را دارند. فضای نگاتیو سفید به چشم این امکان را می‌دهد بین هر رنگ استراحت کند و مهم نیست که چقدر استایل و سبک جذاب باشد رنگ سفید باعث متعادل شدن فضا می‌شود.

ارزشی برای معماری

            نمی‌توان انکار کرد که اضافه کردن رنگ روشن به جزئیات دیوارهای معماری - چیزهایی مانند گچبری سقف و دیوارها- سبب تمرکز بیشتر و دقیق‌تر بر آن‌ها می‌شود.  با این وجود، رنگ‌های پررنگ نیز تمایل دارند که به نقطه مرکزی تبدیل شوند و با پنهان کردن ظرافت‌هایی در فرم به معماری اجازه می‌دهند که اول از همه یک نقطه مرکزی باشند. از سوی دیگر، رنگ سفید به هر منحنی شکل داده و هر تغییر در عمق را افزایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: 10 ایده جالب با رنگ سبز برای طراحی خانه

فضاهای باز وسیع

دکوراسیون خانه با دیوارهای سفید

            اگر داشتن فضای وسیع چیزی است که به دنبال آن هستید، رنگ کردن دیوارها و سقف‌های خانه با طیف‌های مختلف سفید را امتحان کنید. رنگ کلاسیک راهی آسان برای بزرگ نشان دادن عظمت هر فضایی است. به عنوان مثال، پنل‌های سفید رنگ کار شده در این اتاق ناهارخوری حسی بی‌انتها را القا می‌کند و با استفاده از وسایل تزیینی ساده ولی شیک، فضا بسیار بزرگ‌تر از آنچه که هست به نظر می‌رسد. این مطمئناً تکنیک و روش جدیدی نیست، اما تکنیکی است که بارها و بارها خود را ثابت کرده است.

سفید در سفید

            و در نهایت، به افراط و استفاده بیش از حد رنگ سفید فکر کنید. هرچند این رنگ اغلب با طراحی جدید اسکاندیناوی (سبکی از طراحی منزل به ساده‌ترین روش) همراه است، اما علاقه به استفاده از سبک  سفید در سفید در سراسر جهان رو به افزایش است. همانطور که در اینجا نشان داده شده است، یکی از تغییر و روند تکامل محبوب این ظاهر یکنواخت، اضافه کردن بُعد با طیف‌های مختلف سفید است - هر چیزی از کرم ملایم گرفته تا خاکستری کم رنگ می‌تواند کارساز باشد. مسلما، حفظ این ظاهر یکنواخت و قابل توجه می‌تواند مقداری سخت باشد، اما نتایج آن اغلب ارزش تلاش کردن را دارد. هنگامی که تا ریزترین جزئیات اجرا می‌شود، فضای سفید در سفید هم چشم نواز خواهد بود و هم ماهرانه.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است