لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

آموزش ساخت نظم‌‌ دهنده رومیزی شیک برای لوازم آرایش

دسته بندی :هنر و سرگرمی
تاریخ انتشار : 1400/09/22نویسنده: زهرا خرم زادهزمان مطالعه: 3 دقیقهنظر: 0بازدید: 580

احتمالاً شما هم برای خرید نظم‌دهنده و جای براش بازار و فروشگاه‌های آنلاین را جستجو کرده‌اید، اما قیمت بالای این محصولات شما را از خرید منصرف کرده است. برای داشتن یک جای براش یا نظم‌دهنده رومیزی زیبا لازم نیست زیر بار هزینه‌های زیاد محصولات موجود در بازار بروید. در این مقاله به شما نحوه ساخت یک نظم‌دهنده رومیزی لوازم آرایش کم هزینه و سازگار با محیط زیست را آموزش می‌دهیم که می‌توانید با قوطی‌های بدون استفاده‌ای که در خانه دارید، آن را درست کنید یا این قوطی‌ها را با قیمت کم در بازار تهیه کنید. از مزیت‌های تهیه این نظم‌دهنده‌ها توسط خودتان این است که می‌توانید آنها را در هر اندازه و با هر طرحی که دوست دارید تهیه کنید.

وسایل مورد نیاز برای ساخت نظم‌دهنده رومیزی

  • صفحه چوبی (این پلاک‌ها را می‌توانید به صورت آماده و در شکل‌های مختلف تهیه کنید یا در صورتی که دوست ندارید آن را حذف کنید.)
  • رنگ (در صورتی که از گواش استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که با آب ممکن است پاک شود.)
  • قلم‌مو
  • قوطی تمیز
  • کاغذ کادو یا دکوراتیو
  • چسب حرارتی
  • قیچی

در انتخاب طرح کاغد کادو دقت کنید و سعی کنید طرحی را انتخاب کنید که با دکوراسیون اتاق و میز شما تناسب داشته باشد. اگر اندازه قوطی‌ها را از نظر ارتفاعی کوچک، بزرگ و متوسط انتخاب کنید، کنار هم قرار گرفتن آنها بسیار جالب است؛ اما می‌توانید همه را یک اندازه انتخاب کنید.

نحوه ساخت نظم‌دهنده لوازم آرایش

1. سطح صفحه چوبی را رنگ کنید.

پیش از انجام این مرحله دقت کنید که آیا سطح چوبی شما نیاز به سنباده زدن دارد یا نه. در صورتی که به سنباده نیاز دارید، مقداری سنباده کاغذی تهیه کنید و قسمت‌های مربوطه را سنباده بزنید. همچنین اگر ترجیح می‌دهید چوب رنگ و ظاهر طبیعی خود را داشته باشد، می‌توانید این مرحله را نادیده بگیرید.

برای رنگ کردن سطح چوب، رنگی را انتخاب کنید که در تناسب با کاغذ کادوی انتخاب شده باشد. سعی کنید همه را از یک طیف رنگی یا در ترکیب با رنگ‌های خنثی انتخاب کنید. با استفاده از قلم‌مو سطح کار را رنگ بزنید. با توجه به غلظت، کیفیت و روشن یا تیره بودن رنگ ممکن است به بیش از یک لایه رنگ روی سطح چوب نیاز داشته باشید. تا خشک شدن کامل رنگ صبر کنید.

رنگ کردن صفحه چوبی

2. دور قوطی‌ها را با کاغذ کادو بپوشانید.

قوطی را روی قسمت سفید کاغذ کادو قرار دهید و قسمت اضافی را علامت‌گذاری کنید و ببرید. می‌توانید برای اطمینان 2 میلی‌متر اضافه‌تر از اندازه‌هایی که علامت‌گذاری کرده‌اید، ببرید (بعدا می‌توانید این قسمت را ببرید یا روی لبه قوطی بچسبانید). این کار را برای همه قوطی‌ها انجام دهید و با استفاده از چسب حرارتی کاغذ را به قوطی بچسبانید. برای این که رد چسب مشخص نباشد، می‌توانید چسب را تنها در لبه‌های قوطی و دو لبه کاغذ که روی هم قرار می‌گیرند، بزنید. همچنین می‌توانید اجازه دهید چسب کمی روی قوطی سفت شود، سپس بلافاصله کاغذ را روی آن بچسبانید.

3. قوطی‌ها را روی صفحه چوبی بچسبانید

پیش از این که قوطی‌ها را بچسبانید موقعیت آنها روی صفحه چوبی را مشخص کنید. چند بار آنها را به روش‌ها و مدل‌های مختلف بچینید تا بهترین را پیدا کنید. سپس مکان قرار گیری قوطی‌ها را با مداد روی صفحه علامت بگذارید. انتهای قوطی را چسب حرارتی بزنید و روی صفحه چوبی بچسبانید. این کار را با تمام قوطی‌ها انجام دهید. برای مشخص نبودن محل اتصال قوطی به صفحه می‌توانید از نخ‌های کنفی، پوشال، گلبرگ خشک و ... استفاده کنید. پیش از این که وسایل خود را در آن قرار دهید، اجازه دهید چسب کاملاً خنک شود و قوطی‌ها به طور کامل بچسبند.

بیشتر بخوانید7 روش عجیب برای جلوگیری از خیس شدن قایق اوریگامی
 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است