لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

بیش از 45 ایده دیزاین و دکوراسیون منزل با آینه - قسمت اول

تاریخ انتشار : 1401/05/15نویسنده: فاطمه عالمیزمان مطالعه: 8 دقیقهنظر: 0بازدید: 267

علاوه بر کاربرد عملی آن‌ها به‌عنوان ابزاری برای بهداشت شخصی، استفاده هدفمند از آینه‌ها در اتاق‌خواب، ورودی یا اتاق نشیمن می‎تواند به قسمت‌هایی از اتاق زندگی و درخشندگی ببخشد که در حالت عادی نادیده گرفته می‌شوند. آینه‌ها تقریباً یک توانایی جادویی برای بزرگ‌تر و روشن‌تر جلوه دادن اتاق دارند و می‌توان از آن‌ها برای بزرگ‌تر نشان دادن خانه‌های کوچک استفاده کرد.

بیشتر بخوانید:  چگونه از آینه برای فنگ شویی و چیدمان خانه استفاده کنیم؟ 

آینه‌های مربعی یا مستطیلی متداول‌ترین آینه‌های موجود در بازار هستند، اما ایده‌های خود را برای دکوراسیون فقط به این اشکال از آینه‌ها محدود نکنید. آینه‌های گرد می‌توانند به‌عنوان نقطه مرکزی در اتاق‌ها مورداستفاده قرار گیرند و فضاها را آرام تر و جذاب‌تر کنند. برای یک انحنای مدرن‌تر، ایده‌های دکور آینه‌ای که شامل شکل‌های جالب یا گروهی از آینه‌های کوچک‌تر را در خود جای می‌دهند، جلوه‌ای تمیزتر و پرانرژی‌تر به اتاق شما می‌دهند. یا اگر جذابیت دنیای قدیم را ترجیح می‌دهید، آینه‌های خود را با قاب‌های طلایی یا نقره‌ای کارشده تزیین کنید.

هنگام فکر کردن به ایده‌هایی برای دکوراسیون خانه با آینه، مهم است که فضا و سبک دکوراسیون خود را در نظر داشته باشید. یک آینه مدرن بزرگ در یک اتاق با سبک روستیک جلوه خوبی نخواهد داشت؛ اما استفاده درست از دکوراسیون آینه‌ای می‌تواند به ظاهر یک اتاق جلوه خوبی بدهد و به خانه شما نور و رندگی ببخشد.

1. آینه اتاق‌خواب با قاب آینه‌ای

1. آینه اتاق‌ خواب با قاب آینه‌ ای 

آیا تابه‌حال به اضافه کردن یک آینه روی آینه فکر کرده‌اید؟ خوب، این آینه زرق‌وبرق دار دارای یک قاب آینه‌ای چشمگیر است و همواره یک انعکاسی از نور را بازتاب می‌دهد. این کار یک روش عالی برای افزودن یک المان مدرن و جذاب به یک اتاق است. به‌علاوه، به اتاق کمک می‌کند تا دل‌بازتر و روشن‌تر دیده شود.

2. قرار دادن یک آینه خاص در وسط اتاق

2. قرار دادن یک آینه خاص در وسط اتاق 

یک روش برای افزودن دکور دیوار آینه‌ای به اتاق خود، استفاده از این طرح آینه تکه‌ای است. چنین آینه‌ای این تصور را ایجاد می‌کند که یک گل یا یک خورشید در اتاق خود دارید. این طرح از آینه با استفاده از یک الگوی هندسی، طرح زیبایی را خلق می‌کند. با چنین آینه‌ای می‌توانید به‌راحتی سبک کلی اتاق را تغییر دهید.

3. آینه ایستاده با قاب چوبی قدیمی

3. آینه ایستاده با قاب چوبی قدیمی 

یک مکمل خوب برای یک اتاق به سبک خانه‌های روستایی، استفاده از چوب‌هایی با ظاهر قدیمی است. همان‌طور که در مورد این آینه می‌بینید، قاب سفید به‌گونه‌ای کهنه به نظر می‌رسد و تم روستایی اتاق را تکمیل می‌کند. به لطف بلند بودن و قرار گرفتن آینه روی زمین، این نکته بیشتر خودش را نشان می‌دهد و تکیه دادن آینه به دیوار کمک می‌کند حال و هوای دل‌نشینی ایجاد کند.

4. قرار دادن یک آینه گرد مدرن در ورودی خانه

4. قرار دادن یک آینه گرد مدرن در ورودی خانه 

وقتی صحبت از دکوراسیون مدرن می‌شود، نوع آینه‌ای که استفاده می‌کنید تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. این آینه به دلیل سبکی که دارد به‌راحتی در دکور اتاق خودش را نشان می‌دهد. قاب دایره‌ای انعکاسی به این آینه داده و باعث می‌شود بیشتر به چشم آید.

5. آینه‌قدی روی در کشویی کمد

5. آینه‌ قدی روی در کشویی کمد 

یک روش عالی برای تبدیل دکور دیوار آینه‌ای به یک دکور کاربردی‌تر، طراحی درب آینه‌ای کشویی است. این روش درعین‌حال برای تزیین در کمد نیز مناسب است و آن را از سادگی خارج می‌کند. به‌علاوه، یک آینه‌قدی زیبا برای اتاق‌خواب شما فراهم می‌سازد.

6. قاب سفید آینه

6. قاب سفید آینه 

قاب آینه آن چیزی است که در طراحی آینه اهمیت دارد، همان‌طور که در مورد این قاب سفید زیبا وجود دارد. از ابعاد بزرگ و ظاهر سه‌بعدی گرفته تا طراحی زیبا و شیک از جهات متفاوتی آن را متمایز کرده است. این کار یک آینه معمولی را به چیزی تبدیل می‌کند که حس شیک بودن را به اتاق می‌بخشد.

7. آینه دیواری مدرن اتاق غذاخوری

7. آینه دیواری مدرن اتاق غذاخوری 

زمانی که فضای خالی برای پر کردن دارید، انتخاب یک آینه با طراحی خاص یک روش عالی برای پر کردن فضا است. این طراحی شبیه به قطرات باران است و فضای دلپذیری را ترسیم می‌کند. وقتی این اجزا کنار هم قرار می‌گیرند احساس طراوت خاصی را به فضا می‌بخشند.

8. آینه با قاب چوبی گرد در سبک روستیک

8. آینه با قاب چوبی گرد در سبک روستیک 

طراحی یک آینه گرد سنتی را می‌توانید با یک قاب چوبی تغییر دهید. استفاده از چوب در اینجا این آینه با تم خانه که روستایی است نیز سازگار است. به‌خصوص با توجه به اینکه خود چوب به نظر قدیمی به نظر می‌رسد. این طراحی همچنین به قاب آینه، ظاهر قدیمی زیبایی می‌بخشد و آن را به یک شئ تزئینی تبدیل می‌کند.

9. آینه نیم‌دایره‌ای روی پنجره

9. آینه نیم‌ دایره‌ ای روی پنجره 

با استفاده از یک المان بزرگ مانند این آینه، به تغییر در دکوراسیون دیوار اتاق خود بپردازید. شما می‌توانید یک پنجره قدیمی را تبدیل به آینه کنید. قاب سفید و نوع طراحی آن حالت زیبایی به آینه می‌دهد. درعین‌حال، طراحی این بخش‌ها به شکل یک پنجره، به آن جلوه زیبایی می‌بخشد.

10. آینه بزرگ دایره‌ای شکل با قاب مینیمال

10. آینه بزرگ دایره‌ ای شکل با قاب مینیمال 

همه آینه‌ها نمی‌توانند به‌عنوان دکور دیوار نیز استفاده شوند. این آینه دایره‌ای شکل این نکته را به‌خوبی نشان می‌دهد. فقط یک قاب مشکی نازک دور آینه کارشده است. این طراحی یک برداشت مینیمالیستی از دکوراسیون آینه است زیرا خود آینه بزرگ است. همین موضوع باعث می‌شود تا آینه شما در عین سادگی ظاهری جذاب داشته باشد.

11. آینه مدرن با قاب نقره‌ای زیبا

11. آینه مدرن با قاب نقره‌ ای زیبا 

یک اتاق شیک نیاز به یک آینه شیک دارد. این قاب نقره‌ای به‌اندازه‌ای زیبا است که به‌تنهایی اتاق شما را زیبا سازد. در قاب آینه نیز سبکی متفاوت وجود دارد. به لطف طراحی زیبای این آینه به‌خوبی در اتاق می‌درخشد.

12. قاب آینه دیواری به سبک روستیک

12. قاب آینه دیواری به سبک روستیک 

با استفاده از آینه‌های دیواری با یک قاب خلاقانه، کمی هنر را به اتاق خود بیاورید. این آینه‌ها که در کنار هم قرارگرفته‌اند، مانند یک تابلوی هنری‌اند و ظاهری زیبا به اتاق می‌بخشند. این‌ها فقط قاب نیستند زیرا این طراحی خیره‌کننده در مرکز آینه نیز دیده می‌شود. این آینه ظاهر تاریک خوبی نیز دارد که در یک اتاق با تم روستایی به‌خوبی جلوه می‌کند.

13. آینه حمام نقره‌ای با الهام از طراحی‌های مراکشی

13. آینه حمام نقره‌ ای با الهام از طراحی‌ های مراکشی 

قرار دادن یک آینه عریض ایده خوبی برای پر کردن فضای دیوار است. به لطف طراحی‌های الهام گرفته از مراکش، اینجا آینه زیبا و بزرگی قرارگرفته است. این قاب شکل بسیار زیبایی دارد و آینه‌ این توهم را ایجاد می‌کند که خطوط دیده‌شده دقیقاً موازی نیستند. استفاده از یک قاب نقره‌ای‌رنگ به روشن‌تر شدن فضا نیز کمک می‌کند و آینه زیباتر جلوه می‌کند.

14. آینه دیواری مدرن طلایی با طرح‌های هندسی (ژئودزیک)

14. آینه دیواری مدرن طلایی با طرح‌ های هندسی 

شما می‌توانید آینه دیواری خود را در کل دیوار پیاده‌سازی کنید و جذابیت آن را دوچندان کنید. این کار مخصوصاً برای کسانی که فضای زیادی دارند مناسب است. با استفاده از طراحی هندسی برای قاب آینه، جذابیت آن را حتی بیشتر کنید. استفاده از رنگ طلایی نیز کار را تمام می‌کند.

15. ایده‌های دکوراسیون با آینه‌های قدیمی و شیک

15. ایده‌ های دکوراسیون با آینه‌ های قدیمی و شیک 

با این قاب آینه‌های جذاب، سبک روستیک را به شکلی زیبا پیاده کنید. آن‌ها در شکل و اندازه‌های مختلفی‌اند، بنابراین می‌توانید آن‌ها را به شکل دلخواه در قسمت‌های مختلف دیوار بچینید. علاوه بر این، این آینه‌ها در کنار عکس‌های قاب شده می‌توانند ترکیب خوبی را بسازند. این چیدمان زیبا باعث می‌شود توجه زیادی به آن‌ها جلب شود.

16. آینه‌قدی بزرگ، ساده و مینیمال

16. آینه‌ قدی بزرگ، ساده و مینیمال 

یک آینه‌قدی بزرگ می‌تواند چیدمان و حال و هوای داخل اتاق را تغییر دهد. این کار همچنین به دلیل بازتاب آینه راهی عالی برای افزودن نور بیشتر است. قرار دادن آینه‌قدی با این ابعاد باعث می‌شود اتاق بزرگ‌تر به نظر برسد، برای همین انتخاب خوبی برای اتاق‌های کوچک است. در اینجا وسیله دیگری برای دکور نیاز نیست چراکه قاب مشکی ساده برای دکور آینه کافی است.

17. قاب آینه پنجره‌ای در سبک گوتیک

17. قاب آینه پنجره‌ ای در سبک گوتیک 

یک پنجره الهام گرفته از معماری گوتیک به فضای اتاق جان تازه‌ای می‌بخشد. استفاده از رنگ‌های تیره در پس‌زمینه روشن یک قاب به برجسته شدن آن کمک می‌کند. این آینه زمانی که به دیوار تکیه داده شود و به لطف میز کنسولی که زیر آن قرارگرفته است، ارتفاع بیشتری پیدا می‌کند. این آینه در کنار قاب‌های عکس عالی به نظر می‌رسد و حال و هوای منحصربه‌فردی ایجاد می‌کند.

18. طراحی جالب دیوار با استفاده از آینه‌های گرد

18. طراحی جالب دیوار با استفاده از آینه‌ های گرد 

با این چیدمان در دنیای آینه‌ها شیرجه بزنید. دایره‌ها همه یک اندازه نیستند و همین به دکوراسیون دیوار فضای پیچیده و جالبی می‌بخشد. درواقع مانند یک اتاق بازی به نظر می‌رسد. اگر به دنبال استفاده از خلاقیت بیشتری در دکوراسیون منزل خود هستید این طراحی گزینه خوبی است.

19. تبدیل درب خانه روستایی قدیمی به آینه

19. تبدیل درب خانه روستایی قدیمی به آینه 

محدودیت زیادی برای تبدیل کردن وسایل مختلف به یک آینه وجود ندارد. به‌عنوان‌مثال، این درب قدیمی خانه را در نظر بگیرید. تبدیل آن به آینه یک ترکیب جالب با حال و هوای روستایی بی‌نظیری به وجود آورده است. به‌ویژه ظاهر قدیمی در برای ایجاد این حس نقش مهمی ایفا می‌کند. استفاده از این سبک آینه دیواری در دکوراسیون خانه، سبک روستایی را به‌خوبی به وجود می‌آورد.

20. یک آینه بزرگ و میز هماهنگ با آن

20. یک آینه بزرگ و میز هماهنگ با آن 

همه آینه‌های دیواری روی دیوار آویزان نمی‌شوند. در عوض، بعضی آینه‌ها را می‌توان روی دیوار تکیه داد، مخصوصاً زمانی که به‌اندازه این آینه باشند. همچنین این کار کمک می‌کند که آینه‌های عریض‌تر را پشت میز قرار داد و فضای زیادی را از اتاق اشغال نکرد. قاب نقره‌ای ساده نیز باعث شیک‌تر شدن فضا می‌شود.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است