لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

7 روش شگفت انگیز برای پاکسازی طبیعی بدن با غذا

تاریخ انتشار : 1401/06/09نویسنده: ثمین آقا بالاییزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 178

80 درصد از سیستم ایمنی بدن ما در روده ما متمرکز است. دانشمندان ادعا می‌کنند اگر بدن ما به‌درستی سم‌زدایی کند و باکتری‌های مفید در روده ما در تعادل باشند، ما قدرت طبیعی مقاومت در برابر سرماخوردگی و آنفولانزا را بدون آنتی‌بیوتیک داریم. برخی از غذاها همچنین می‌توانند به ما در پاک‌سازی خون از فلزات سنگین و جلوگیری از لخته شدن خون کمک کنند و برخی می‌توانند مانند یک حرفه‌ای با بوی بد دهان مبارزه کنند. ما در بیزاپ ایده پاک‌سازی طبیعی بدن خود را دوست داریم، بنابراین تصمیم گرفتیم به دنبال نکات اثبات‌شده برای حذف سموم از بدن خود باشیم؛ و ما دوست داریم که با ما به آن‌ها نگاهی بیندازید.

مطلب پیشنهادی: 10 دلیل برای اینکه چرا باید هرروز گوجه بخورید
1. آووکادو مواد شیمیایی را از کبد حذف می‌کند

آووکادو مواد شیمیایی را از کبد حذف می‌کند


این ماده مغذی کلسترول را کاهش داده و رگ‌های خونی را گشاد می‌کنند و درعین‌حال مانع از سمیت مخرب شریان‌ها می‌شوند. آووکادو حاوی ماده مغذی به نام گلوتاتیون است که حداقل 30 ماده سرطان‌زا را از بین می‌برد و درعین‌حال به کبد در سم‌زدایی مواد شیمیایی مصنوعی کمک می‌کند. برای افراد مبتلابه فشارخون بالا، این میوه‌ها بسیار ارزشمند هستند، زیرا به کاهش آن به‌طور طبیعی کمک و از خطر بیماری قلبی و سکته جلوگیری می‌کنند.
2. آناناس کلسترول را تجزیه می‌کند


آناناس کلسترول را تجزیه می‌کند


آناناس میوه‌ای است که حاوی بروملین چربی سوز طبیعی است که به بدن ما کمک می‌کند تا پروتئین‌ها را تجزیه کرده و آن‌ها را هضم کند. آناناس به‌ویژه در شکستن کلسترول و حذف آن از بدن مؤثر است. آن‌ها خون را رقیق می‌کنند و لخته‌های خون را از بین می‌برند. آناناس اگر تازه مصرف شود بهتر است و آناناس‌های کنسرو شده توصیه نمی‌شود زیرا آنزیم بروملین در فرآیند کنسرو کردن از بین می‌رود.
3. کلم ترش سموم را از بین می‌برد و پوست را شفاف‌تر می‌کند
این غذای تخمیر شده به‌راحتی توسط دستگاه گوارش ما پردازش می‌شود زیرا در طول تخمیر از قبل "هضم" شده است. این مخلوط پروبیوتیک و پر از فیبر است، منجر به نفخ کمتر، شکم صاف‌تر و پوست شفاف‌تر می‌شود زیرا به درمان آکنه کمک می‌کند. کلم ترش به بدن شما کمک می‌کند تا ویتامین‌ها و مواد معدنی را بهتر جذب کند. به شما انرژی بیشتری می‌دهد زیرا مقدار کمتری از آن توسط بدن برای هضم استفاده می‌شود، بنابراین به‌طور طبیعی افزایش انرژی خواهید داشت.
4. زردآلوی تازه و خشک یبوست را برطرف می‌کند


زردآلوی تازه و خشک یبوست را برطرف می‌کند


زردآلو خشک برای اثر ملین طبیعی خود شناخته‌شده است. اگر مستعد یبوست هستید، این غذا به شما اثر پاک‌سازی می‌دهد و به‌عنوان یک «برس» طبیعی برای روده‌هایتان عمل می‌کند. زردآلو تازه مقدار زیادی فیبر دارد که به شما کمک می‌کند مدت طولانی‌تری سیر بمانید و درعین‌حال باکتری‌های خوب روده شما را تغذیه می‌کند. این میوه سرشار از آنتی‌اکسیدان است و نه‌تنها به پاک‌سازی طبیعی خوب کمک می‌کند، بلکه به سلامت چشم‌های شما کمک می‌کند.
5. اسپیرولینا به مبارزه با بوی بدن کمک می‌کند


اسپیرولینا به مبارزه با بوی بدن کمک می‌کند


اسپیرولینا جلبکی است که هم در آب شیرین و هم در آب شور رشد می‌کند. این ماده یکی از قوی‌ترین مواد در پاک‌سازی خون از فلزات سنگین به‌حساب می‌آید؛ اما جذاب‌ترین ویژگی این پودر سبزرنگ، توانایی ماده اصلی آن یعنی کلروفیل در خنثی‌سازی بوی بدن است. کلروفیل را پزشکان «دئودورانت داخلی» می‌نامند و با مصرف آن بوی یک دوش تازه گرفته‌شده در بدن به مشام می‌رسد.
6. گریپ‌فروت به شما انرژی مضاعف و به کمر فرم می‌دهد


گریپ‌فروت به شما انرژی مضاعف و به کمر فرم می‌دهد


گریپ‌فروت حاوی نوت کاتون است که ترکیب شیمیایی است که متابولیسم را افزایش داده و باعث کاهش وزن شود. همچنین دارای فیبر بالایی است که شما را سیر نگه می‌دارد و می‌تواند به تعادل سطح قند خون کمک کند. اساس سم‌زدایی گریپ‌فروت قانون طلایی گریپ‌فروت است: نصف گریپ‌فروت را با هر وعده غذایی به مدت یک هفته بخورید تا دوز اضافی از مواد مغذی مانند فیبر و ویتامین‌های آ و سی دریافت کنید.
7. خیار به‌طور طبیعی بوی دهان را تازه می‌کند


خیار به‌طور طبیعی بوی دهان را تازه می‌کند


آب خیار از خشکی دهان جلوگیری می‌کند و همچنین باقیمانده مواد غذایی ناخواسته اضافی را که ممکن است بعد از غذا وجود داشته باشد از بین می‌برد؛ مانند سیب، جویدن نیز به تحریک تولید بزاق کمک می‌کند که منجر به آب‌رسانی دهان شما می‌شود. درواقع، نگه‌داشتن یک‌تکه خیار بین زبان و سقف دهان به محدود کردن بو کمک می‌کند. سبزی‌های ترد همچنین به از بین بردن پلاک روی دندان‌ها و لثه‌ها کمک می‌کنند که باکتری‌ها می‌توانند از آن‌ها تغذیه کنند. آیا دانش خود را در مورد تازه کردن نفس خود با غذا دارید؟ چه غذایی را ترجیح می‌دهید به‌عنوان بخشی از برنامه پاک‌سازی بدن خود استفاده کنید؟


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است