لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

راهکارهایی تازه برای داشتن اتاق کار شیک‌ تر!

تاریخ انتشار : 1401/03/19نویسنده: نیکو مومنیانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 658

داشتن یک اتاق کار منظم برای آنکه بتوانید کیفیت و سرعت کار خود را بیشتر کنید بسیار تاثیرگذار است برای آن که بازدهی کار شما بیشتر شود در این مقاله راه‌حل‌های بسیار خوب و موثری برای شما در نظر گرفته‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما باشید و 10 مورد طلایی را بخوانید که باعث افزایش درآمد و کارکرد بهتر مغز شما خواهند شد!

میز کارتان را ساده و تمیز نگه دارید اگر از آن دسته از افرادی هستید که علاقمند به خودکارها و هایلایتر‌های رنگی هستند توصیه می‌کنیم که آن‌ها را در کشوی میز خود قرار داده و از پخش کردن آن‌ها بر روی میز خودداری کنید چرا که در طی تحقیقات بسیاری مشخص شده است که استفاده از وسایل مختلف و رنگی باعث می‌شود که میز کار شما نامرتب و در نتیجه ذهن شما نیز آشفته شود.

بیشتر بخوانید:  فنگ شویی میز کار برای موفقیت بیشتر

از قفسه‌های مختلف استفاده کنید

 اگر در محلی که کار می‌کنید کمد یا کشو موجود نیست می‌توانید قفسه‌هایی را در آن تعبیه کرده و وسایل تان را آنجا قرار دهید این کار باعث می‌شود که از به هم ریختگی و آشوب اتاق جلوگیری کنید و فضای کافی برای رسیدگی به اتاق‌تان داشته باشید.

 از یک تقویم دیواری استفاده کنید برای آنکه بازدهی کار شما بیشتر شود باید قدر روزها و ثانیه ها را بدانید برای این کار می‌توانید یک تقویم مناسب داشته باشید توصیه می‌شود این تقویم دیواری باشد چرا که باعث می شود بر آن بیشتر تمرکز کنید

استفاده از شلف‌های چندتایی

 اگر از طبقات چندتایی استفاده می‌کنید توصیه می شود که در هر طبقه تنها یک وسیله خاص را قرار دهید استفاده بیش از حد از وسایل مختلف در اتاق کار باعث آشفتگی و کاهش راندمان مغز خواهد شد توصیه می‌شود فقط کتاب‌هایی را که برای پیشرفت شما مناسب هستند در محیط کار قرار دهید اما اگر علاقه به طراحی دکوراسیون دارید استفاده از رنگ‌های روشن بهترین گزینه است.

به رنگ‌ها توجه کنید

 اگر کار شما از آن دسته از کارهای هنری است استفاده کردن از طبقات مختلف به شما توصیه می‌شود در هر طبقه سعی کنید از رنگ‌های یکسان استفاده کنید چرا که استفاده از رنگ‌های یکسان در هر طبقه باعث منظم دیده‌ شدن اتاق خواهد شد.

هوشمندانه رنگ‌ها را انتخاب کنید

 در محیط کار از رنگ‌های نزدیک به یکدیگر یا رنگ‌های خنثی استفاده کنید استفاده از دو رنگ تا نهایتا سه رنگ می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای اتاق کارتان باشد اما هر چقدر در انتخاب رنگ‌ها هوشیارانه‌تر عمل کنید احتمالا موفق‌تر خواهید بود چرا که رنگ‌ها بر روند یادگیری تاثیرات فراوانی دارند و برای اینکه کار شما خوب جلو رود حتما نیاز است که شما مداوم در حال یادگیری نکات تازه باشید پس قطعا باید رنگ‌هایی انتخاب شود که حال شما را خوب کند و با نگاه کردن به آن‌ها حس خوب بگیرید.

 اتاق کارتان را زیبا کنید

 اگر از آن دسته از افرادی هستید که دورکار هستند، می‌توانید از محیط اتاق خوابتان برای کار نیز استفاده کنید اما اگر اتاق جداگانه‌ای دارید یا در یک شرکت به صورت مستقل کار می‌کنید حتماً به تزیینات میز کار و اتاق‌تان توجه کنید مهم‌ترین نکته این است که اگر محیط کار شما برایتان دلچسب و زیبا باشد شما به کار خود نیز علاقه بیشتری خواهید داشت استفاده از گیاهان مختلف یا استفاده از میز و صندلی زیبا باعث افزایش روند کار شما خواهد شد.

تابلوی انگیزشی بسازید

 از یک تابلوی انگیزشی استفاده کنید! همه ما بخشی از کار را برای درآمد آن انجام می‌دهیم بسیار مهم است که در کنار لذت بردن از کار درآمد خوبی نیز داشته باشید برای این درآمد برنامه ریزی کنید می‌توانید از تابلوهای انگیزشی استفاده کنید که راه را برای رسیدن به درآمد بیشتر و چگونگی استفاده از این درآمد به شما نشان می دهد. می‌توانید کتاب‌های متنوع انگیزشی بخوانید و یا حتی می‌توانید عکس افرادی که در حرفه شما موفق بودند را همیشه همراه خود یا روی میز کار داشته باشید. تمام این نکات انگیزشی باعث می‌شود که شما در روند کار موفق‌تر از پیش باشید.

 استفاده از کابینت در اتاق‌های کار

اگر فضا به شما این اجازه را می‌دهد که از کابینت استفاده کنید از نصب کابینت هرگز غافل نشوید چرا که این کابینت‌ها فقط برای آشپزخانه نیستند بلکه شما می‌توانید از هر کابینتی درون محل کار برای ذخیره اسناد و مدارک مختلف استفاده کنید و حتما نیازی نیست که از گاو صندوق استفاده شود. بسیاری از کابینت‌ها حتی قفل نیز دارند و کار گاوصندوق را انجام می‌دهند.

 در خرید وسایل با سلیقه عمل کنید

سه تا چهار رنگ انتخابی برای خرید وسایل‌تان در نظر بگیرید و بر طبق آن‌ها پیش روید پس از مدتی متوجه می‌شوید که فضا بیش از آنچه که شما فکر کنید زیبا و تمیز به چشم می‌آید.

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است