لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

طرز تهیه کره ماکادمیا خانگی؛ هم خوشمزه و هم رژیمی!

تاریخ انتشار : 1400/09/21نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 442

با درست کردن کره ماکادمیا خانگی نه تنها می‌توانید میزان کربوهیدارت آن را کاهش داده و مواد سیر کننده و کل مواد مغذی آن را افزایش دهید، بلکه می‌توانید آن را به روش دلخواه خود درست کنید. فرقی نمی‌کند که بخواهید کره بادام زمینی، کره بادام یا کره ماکادمیا با طعم دارچین و وانیل درست کنید، می‌توانید روی من حساب کنید! درست کردن کره مغزها به طرز باورنکردنی ساده است و واقعاً خیلی وقت‌گیر نیست. مغز ماکادمیا گران است اما به نتیجه آن می‌ارزد. کاری که من می‌کنم، این است که نیمی از آنها را در ظرف مناسب بسته‌بندی و فریز می‌کنم، سپس نصف باقیمانده آن را برای درست کردن کره، در دستور پخت‌ها و شیرینی‌ها استفاده می‌کنم. من برای شیرین کردن کره انواع مغزها از اریتریتول استفاده می‌کنم اما شما می‌توانید نوع شیرین کننده را خودتان انتخاب کنید. اگر عاشق ادویه هستید، می‌توانید به آن دارچین و وانیل اضافه کنید. می‌توانید کره مغز را به هر روشی که می‌خواهید شیرین کنید.

اگر می‌خواهید آنها را به مدت طولانی نگه دارید، کره ماکادمیا را در شیشه‌های درب دار بریزید یا اگر می‌خواهید آن را بخورید، می‌توانید کره را به مدت 5 ماه در یخچال نگه دارید. شما می‌توانید از دستورالعمل آورده شده در ادامه برای درست کردن کره بادام، کره بادام زمینی و مغزهایی مانند آنها استفاده کنید.

مواد لازم برای تهیه کره ماکادمیا خانگی

  • 453 گرم مغز ماکادمیا
  • 4 قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • 2 قاشق غذاخوری اریتریتول
  • یک ظرف با گنجایش حدود یک لیتر

بیشتر بخوانیدطرز تهیه فت بمب دوبل کتو با کره بادام زمینی

طرز تهیه کره ماکادمیا خانگی

1. 453 گرم مغز ماکادمیا را کنار بگذارید. اگر ترازویی کوچک در آشپزخانه ندارید، باید بگویم که من داشتن آن را به همه پیشنهاد می‌کنم!

2. مغزها را درون غذاساز بریزید.

3. خرد کردن آنها را شروع کنید! مغزها را تا جایی که می‌توانید خوب خرد کنید.

4. خواهید دید که مغزها در کنار غذاساز شروع به بالا آمدن می‌کنند. جهت اطمینان از داشتن بافتی یکدست و یکنواخت، می‌توانید با استفاده از یک کاردک سیلیکونی آنها را از کنار‌ه‌های غذاساز جدا کنید.

5. به خرد کردن مغز در غذاساز ادامه دهید. خواهید دید که روغن طبیعی شروع به بیرون آمدن کرده و مخلوط خامه‌ای‌تری درست می‌کند.

6. با زیاد شدن روغن مغز، به جدا کردن مغز از کناره‌ها ادامه دهید.

7. پس از اتمام خرد کردن مغزهای درون غذا ساز، باید کاملاً بافتی خامه‌ای داشته باشید.

8. روغن نارگیل و اریتریتول را اضافه کنید. اینکار به کره مغز برای پخش شدن روی سطوحی مانند نان کمک می‌کند، اما در عین حال به کره جهت سفت‌تر شدن در یخچال نیز کمک می‌کند. اریتریتول فقط برای کمی شیرین شدن است، می‌توانید از این مرحله صرفه‌نظر کرده یا به جای آن طعم‌های متنوع دلخواه خود را اضافه کنید.

9. آنقدر این کار را ادامه دهید تا مخلوطی بسیار نرم و خامه‌ای به دست بیاید.

10. اکنون دیگر می‌توانید کره مغز ماکادمیا را در ظرف بریزید. برای انجام این مرحله می‌توانید از ظرف درب دار یا شیشه‌های مربا استفاده کنید. من ظرف شیشه‌ای را انتخاب می‌کنم، چون می‌توان آنها را به خوبی مهر و موم کرد و طبق تجربه شخصی من برای ذخیره مواد غذایی مناسب‌تر است.


این دستورالعمل در مجموع 40 قاشق غذاخوری کره ماکادامیا خانگی به شما می‌دهد. هر قاشق آن حاوی 93.55 کالری، 9.94 گرم چربی، 0.59 گرم کربوهیدرات خالص و 0.9 گرم پروتئین است.


بهترین و نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی ارگانیک را فقط در بیزاَپ پیدا کنید.

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است