لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

4 دلیل برای گذاشتن بالش بین پا هنگام خواب

دسته بندی :سلامتی و پزشکی
تاریخ انتشار : 1401/06/02نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 1بازدید: 311

توصیه می‌شود که یک فرد برای راحتی خود باید 6 تا 10 بالش در تختش داشته باشد، اما افراد معمولی معمولا فقط با 2 بالش می‌خوابند. تصور رایج این است که ما فقط به بالش نیاز داریم تا سر خود را روی آن بگذاریم، اما در واقع، این کوسن‌های متنوعی که با آن‌ها می‌خوابیم، برای استفاده‌های بیشتری هستند. خوابیدن با یک بالش بین پاها می‌تواند به چندین روش مختلف به بدن شما و به خواب بهترتان کمک کند.

بیزاپ 4 دلیل را پیدا کرده است که چرا خوابیدن با بالش‌های بیشتر ایده خوبی است.

بیشتر بخوانید: عوارض خوابیدن جلوی باد پنکه

1. گردش خون را در بدن شما بهبود می‌بخشد

1. گردش خون را در بدن شما بهبود می‌ بخشد

قرار دادن یک بالش بین پاهای خود و بالا بردن پاها به داشتن جریان خونی راحت‌ در بدن شما کمک می‌کند. این کار فشار را از روی رگ‌های شما بر‌می‌دارد و گردش خون را آسان می‌کند، به اندام‌های شما کمک می‌کند تا به درستی کار کنند و حتی سیستم ایمنی شما را تقویت می‌کند. همچنین می‌تواند به شما در تسکین دردهای ناشی از رگ‌های واریسی کمک کند.

2. از خروپف جلوگیری می‌کند

به گفته کارشناسان، اگر از خروپف کردن رنج می‌برید، خوابیدن به پهلوی چپ بهترین حالت برای شما است. اما از آن جایی که خوابیدن به یک طرف می‌تواند به کمر و لگن شما فشار بیاورد، توصیه می‌شود بالشی را بین پاهای خود قرار دهید تا بتوانید استراحت کنید.

3. به کاهش فشار روی زانو کمک می‌کند

3. به کاهش فشار روی زانو کمک می‌ کند

اگر درد زانو اغلب شما را شب‌ها بیدار نگه می‌دارد، شاید وقت آن رسیده است که با یک بالش بین پاهایتان بخوابید. استفاده از بالش به شما کمک می‌کند تا آرامش داشته باشید و همچنین می‌تواند درد شما را کاهش دهد. اگر به پشت می‌خوابید، بالش را زیر زانوهای خود قرار دهید یا اگر به پهلو می‌خوابید، سعی کنید آن را بین زانوهای خود قرار دهید.

4. به شما کمک می‌کند تا وضعیت خواب درست خود را حفظ کنید

4. به شما کمک می‌ کند تا وضعیت خواب درست خود را حفظ کنید

خوابیدن به شکل اشتباه بیش از آنچه تصور می‌کنیم به بدن ما آسیب می‌رساند و می تواند باعث درد کمر، لگن و مفاصل شود. خوابیدن با بالش بین پاها، فشار وارده به کمر و ستون فقرات را کاهش می‌دهد. اگر به پشت می‌خوابید، استفاده از یک بالش کوچک در زیر ستون فقرات به شما کمک می‌کند تا بدن خود را در یک وضعیت خوب قرار دهید. اگر یک بالش معمولی کافی نیست، بالش‌های مخصوصی وجود دارند که به صورت آنلاین در دسترس هستند و می‌توانند به شما کمک کنند تا بهتر بخوابید.

معمولا با چند بالش می‌خوابید؟

 


بهترین و نزدیکترین

نظرات
تصویر کاربر
نسرین کمانی
عالی مثل همیشه.در روزای قبل از حرکات سبک واولیه یوگا گفتین .لطفا بازهم در این زمینه مطلب بزارین.مرسی
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است