لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

تفریحات هیجان انگیز دریاچه لاس وگاس

تاریخ انتشار : 1400/12/14نویسنده: زهرا اربابانزمان مطالعه: 5 دقیقهنظر: 0بازدید: 561

دریاچه‌ای به مساحت 320 هکتار در میان برخی از شگفت‌انگیزترین مناظر بیابانی آمریکا، پر از آب منحرف شده از یک دریاچه مصنوعی دیگر، احاطه شده توسط عمارت‌ها و همراه با عبور از پل ماکت پونته وکیو قرار دارد که کاملاً زیبا و حیرت آور است. دریاچه لاس وگاس، دریاچه‌ای که در اوایل دهه 1990 ساخته شد و اکنون یک منطقه تفریحی است که تنها 25 دقیقه با مرز لاس وگاس فاصله دارد. این دریاچه در ابتدا توسط یک توسعه دهنده در اواخر دهه 1960 پایه گذاری شد، در سال 1990 توسط Transcontinental Properties خریداری شد و با سه میلیارد گالن آب منحرف شده از دریاچه مید (Mead) پر شد. یک سد خاکی 18 طبقه این مخزن را در خود جای داده است که در بالای Las Vegas Wash، کانالی 12 مایلی (3164/19 کیلومتر) که بیشتر آب اضافی دره وگاس را به دریاچه مید می‌رساند، ساخته شده است.

اطراف این دریاچه با غذاخوری‌ها، گالری‌ها و مراکز خرید کنار دریاچه، قایق سواری، جت اسکی و کایاک سواری، همچنین استراحتگاه‌های گلف سرسبز مشرف به عمارت‌ها قرار دارد که یکی از مکان‌های تفریحی در جنوب نوادا است. دسترسی به آن به قدری آسان است که می‌توانید در یکی از دو استراحتگاه آن وستین  (Westin Lake Las Vegas Resort) یا هیلتون  (Hilton Lake Las Vegas Resort) بمانید و فقط برای یک عصرانه به منطقه تفریحی استریپ بیایید. در این مقاله اطلاعاتی درباره تفریحات دریاچه لاس وگاس برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم و می‌توانید با استفاده از آن سفری خوش را در لاس وگاس تجربه کنید.

شهر لاس وگاس

تفریحات دریاچه لاس وگاس

ترامپولین شناور در دریاچه لاس وگاس

وقتی دما بالا می‌رود، پارک شناور دریاچه لاس وگاس شروع به کار می‌کند؛ به عبارتی این اولین پارک آبی شناور است و می‌تواند تفریحی بسیار جالب باشد. می‌توانید برای یک سانس 45 یا 90 دقیقه‌ای هزینه کنید، از سرسره‌های آن را با شتاب پایین بیایید، روی ترامپولین‌های شناور بپرید و در مسیرهای شناور و آبی آن بدوید تا به اسباب‌بازی بعدی در پارک آبی برسید. بهتر است از قبل، سانس خود را به صورت آنلاین رزرو کنید و معافیت دیجیتالی را امضا کنید تا در زمان خود صرفه‌جویی کنید و در صف منتظر نشوید.

بازدید از کوه‌های اطراف دریاچه

دریاچه لاس وگاس ممکن است واحه‌ای آرام همراه با احساس هیجان باشد، اما هنوز هم در وسط صحرای نوادا با تمام کوه‌ها، مسیرها و حیات وحش اطراف آن قرار دارد. هندرسون (Henderson)، شهری که دریاچه لاس وگاس در آن قرار دارد، دارای بیش از 184 مایل (1848/296 کیلومتر) مسیر است که بزرگ‌ترین مسیر در نوادا است. می‌توانید نقشه همه مسیرها را پیدا کنید و درست از منطقه استراحتگاه به سمت برخی از مسیرها پیاده‌روی کنید.

پارک تالاب کانتی کلارک، یک تالاب 3000 هکتاری دارای 210 هکتار حفاظت طبیعی است و حیات وحشی غنی و جذاب دارد؛ مانند لاک پشت‌های صحرایی. اگر قصد یک ماشین سواری سریع دارید، ممکن است بخواهید برای یک سفر یک روزه به آنجا بروید. پس از حدود 20 دقیقه رانندگی به سمت شرق به دریاچه مید از میان تونل‌های راه آهن قدیمی به مسیر راه آهن تاریخی 5/7 مایلی  می‌رسید که زمانی فعال بوده است.

پیاده روی در کوه

گلف با منظره زیبای دریاچه

دو زمین گلف در دریاچه لاس وگاس وجود دارد که هر دو را جک نیکلاوس (Jack Nicklaus) طراحی کرده است. SouthShore Country Club اولین دوره کلاس خصوصی جک نیکلاوس در ایالت است. این کلوپ نرخ عضویت بالایی دارد و فقط برای اعضا و مهمانان آن‌ها باز است؛ بنابراین اگر قصد دارید در تعطیلات خود در دریاچه لاس وگاس گلف بازی کنید، به خلیج Reflection بروید. اکثر افرادی که اینجا بازی می‌کنند برای دیدن مناظر 360 درجه با ویوی دریاچه و کوه، می‌آیند. پس از اتمام دور خود، به کلوپ و فروشگاه گلف بروید که ساحل ماسه‌ای سفید مخصوص به خود را دارند. حتی ممکن است خوش شانس باشید و یک کنسرت هم در این منطقه برگزار شود.

مطالب مرتبط:   بهترین زمان برای سفر به مالتا (Malta)

از غذا خوردن کنار دریاچه لذت ببرید

یک دهکده کوچک به سبک توسکانی در اطراف بخشی از دریاچه لاس وگاس واقع شده است و می‌توانید درست روی آب در مکان‌هایی مانند رستوران روسیه‌ای لونا  Luna Rossa Ristorante همراه با پاسیوی مرتفع، غذاهای فرانسوی و مدیترانه‌ای بخورید.

کوکو بیسترو دومین رستوران  زیبای منطقه است؛ اگر دوست داشته باشید می‌توانید غذاهای سنتی فرانسوی را زیر نور چراغ‌های غذاخوری روی آب میل کنید. رستوران‌های اینجا برخی از زیباترین شگفتی‌های منطقه لاس وگاس هستند. کافه و تراس مدیچی، در استراحت‌گاه هیلتون لاس وگاس، بر فراز باغ فلورانسی قرار دارد. همچنین استیک و سوشی (Westin’s Marssa)  ژاپنی و Rick’s Café مدیترانه‌ای را در وستین از دست ندهید. بعد از شام یا در حین گردش خود در روستا، BellaLinda Gelateria Italiana و استراسیاتلا (Stracciatella) را برای چشیدن دسر، کرپ، آفوگاتو و شیرینی انتخاب کنید.

نمای دریاچه لاس وگاس در شب

پیاده روی پونته وکیو

دو استراحتگاه در این دریاچه قرار دارند: استراحتگاه و اسپا به سبک مدیترانه‌ای هیلتون لیک لاس وگاس و استراحتگاه و اسپای وستین لیک لاس وگاس که شبیه یک قصر موریانه طراحی شده است! در هیلتون یک پل ماکت پونته وکیو بر روی بخشی از دریاچه کشیده شده است که  شایعه شده بود که می‌توانید یک چوب ماهیگیری را از پنجره اتاق مهمان خود بیرون بیاورید و یک ماهی کپور بگیرید! اما اکنون این پل دارای یک اتاق خاص دوست‌داشتنی است که اغلب رزرو می‌شود. توسکانی را با کف‌های کاشی‌کاری شده، نیمکت‌های چوبی و ستون‌های بزرگ در نظر بگیرید. وستین 21 هکتار وسعت دارد، همچنین درست روی دریاچه قرار دارد و دارای یک استخر عالی، دو طبقه و همچنین یک آبگرم است.

قایقرانی را حتماً امتحان کنید

در دریاچه لاس وگاس که یک واحه غول پیکر است، قایق‌هایی وجود دارد که می‌توانید اجاره کنید. همچنین ممکن است یک قایق برقی دافی کرایه کنید. ما پیشنهاد می‌کنیم مقداری خوراکی در خواربار فروشی محلی بخرید و یک شب به یاد ماندنی برای خود ایجاد کنید. اگر بیشتر احساس ماجراجویی می‌کنید، یک تخته پارویی ایستاده یا کایاک بردارید. حتی می‌توانید با فلای‌برد از دریاچه لاس‌وگاس خارج شوید، که با شلنگ 55 فوتی به جت اسکی متصل شده و شما را مستقیماً به هوا می‌برد.

قایق سواری در دریاچه

اسکیت روی یخ نئون

 هر زمستان، که از دسامبر آغاز می‌شود، استراحتگاه «نئون آیس» خود را راه‌اندازی می‌کند. نئون آیس یک پیست یخ مصنوعی به مساحت 3000 فوت مربع است که درست روی دریاچه می‌چرخد. می‌توانید اسکیت کرایه کنید و در اطراف آتش‌دان‌ها بچرخید. این پیست در تمام ماه‌های زمستان معمولاً تا اواسط فوریه وجود دارد.


برای پیدا کردن  بهترین

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است