لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

طرز تهیه اسموتی خیار و اسفناج برای کمک به کاهش وزن

تاریخ انتشار : 1400/08/15نویسنده: آتنا سعادت پورزمان مطالعه: 2 دقیقهنظر: 0بازدید: 612

افرادی که رژیم غذایی کتوژنیک را دنبال می‌کنند، به دنبال آبمیوه مناسب برای نوشیدن هستند. همانطور که شاید خودتان هم بدانید، آبمیو‌های موجود در بازار اصلاً با کتو سازگاری ندارند، از همین رو، دنبال کنندگان این رژیم غذایی دلشان برای شیک و اسموتی‌هایی که صبح‌ها عادت به نوشیدن آن داشتند، تنگ می‌شود. با توجه به این نکته، امروز ما طعم‌های دلپذیر اسفناج و خیار را در یک اسموتی فوق‌العاده برای شما کنار یکدیگر آوردیم. یک اسموتی واقعاً خوشمزه که دلتنگی همه را برای نوشیدنی‌های صبحگاهیشان رفع می‌کند. این اسموتی سرشار از ریز مغذی‌ها و چربی‌های مفید است، همچنین شما هیچوقت متوجه وجود اسفناج در آن نخواهید شد!

این اسموتی به صورت کلی سبک و ملایم است، مخصوصاً در طول فصل پاییز، هنگامی که مشغول فکر کردن در مورد طعم‌های قوی مانند کدو تنبل، دارچین و دیگر ادویه‌ها هستید. این نوشیدنی بیشتر در صبح به عنوان سم‌زدا عمل می‌کند اما می‌توانید آن را قبل از انجام ورزش یا هنگام ریلکس کردن بنوشید یا اگر در مناطق گرم زندگی می‌کنید، می‌توانید آن را به عنوان میان وعده در طول روز در نظر داشته باشید.

بسیاری سوال می‌پرسند که چرا از روغن MCT در شیک استفاده می‌کنیم. ما از روغن MCT (تری گلیسیرید با زنجیره متوسط)، به دلیل توانایی آن در مایع ماندن حتی هنگام سرد شدن استفاده می‌کنیم. نشان داده شده است که روغن MCT به کاهش چربی کمک کرده و در مقایسه با روغن‌های معمولی، در کبد متفاوت اکسیده می‌شود. این روغن مستقیماً به کتون‌ها تبدیل شده که بلافاصله انرژی بدن ما را تامین می‌کند. اگر بخواهید از روغن نارگیل استفاده کنید (که فقط 60-70 درصد روغن MCT است)، سفت می‌شود و در هنگام نوشیدن مقدار کمی چربی در شیک شما شناور خواهد بود. خیلی اشتها آور به نظر نمی‌رسد، اینطور نیست؟

بیشتر بخوانید:طرز تهیه میلک شیک توت فرنگی کتو؛ سریع و آسان

اسموتی خیار و اسفناج کتو

مواد لازم برای تهیه اسموتی خیار و اسفناج

  • 2 مشت اسفناج
  • خیار 6 سانتی‌متری، پوست کنده و تکه تکه شده
  • 7 تکه یخ مکعبی بزرگ
  • 1 فنجان شیر نارگیل
  • 12 قطره استویا مایع
  • یک چهارم قاشق چایخوری صمغ زانتان
  • 1 الی 2 قاشق غذاخوری روغن MCT

بیشتر بخوانید: شیک خوشمزه تمشک و شکلات کتوژنیک

طرز تهیه اسموتی خیار و اسفناج

1. درست کردن این اسموتی بسیار راحت است و تمام مراحل آن از شروع تا پایان، فقط 5 دقیقه طول می‌کشد. 2 مشت اسفناج برداشته و آن را در مخلوط‌کن بریزید، سپس 7 تکه یخ، 1 فنجان شیر نارگیل، 12 قاشق استویا مایع، یک چهارم قاشق چایخوری صمغ زانتان و 1 الی 2 قاشق غذاخوری روغن MCT را به آن اضافه کنید. خیار را پوست کنده و تکه تکه کرده و روی آنها بریزید.

2. شیک را به مدت 1 الی 2 دقیقه یا تا زمانی که همه مواد خوب با یکدیگر ترکیب شوند، در مخلوط‌کن هم بزنید. هنوز هم متوجه چند تکه کوچک اسفناج می‌شوید که روی اسموتی شناور هستند، نگران نباشید، نمی‌توانید آنها را در دهانتان احساس کنید.

3. آن را در لیوانی بزرگ ریخته و از خوردن این اسموتی شاداب کننده لذت ببرید!


این اسموتی خیار و اسفناج به صورت کلی یک وعده غذایی است. کل آن حاوی 330 کالری، 32.34 گرم چربی، 2.91 گرم کربوهیدرات خالص و 10.14 گرم پروتئین است.


اسموتی رژیمی خیار و اسفناج


اگه دنبال بهترین کافی شاپ در اطرافت هستی توی بیزاَپ پیداش کن


 

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است