لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

9 ترفند برای مهار موی جو گندمی و جذابیت بیشتر

تاریخ انتشار : 1401/09/11نویسنده: صادق مالکیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 782

ظهور موی جوگندمی، لحظه‌ای احساسی در زندگی هر زنی است. در ابتدا، بسیاری از زنان سعی می‌کنند موهای جوگندمی خود را به هر طریق ممکن پنهان کنند. اما در دنیای مدرن، موهای جوگندمی دیگر ارتباطی با پیری ندارند. برعکس، به مد روز تبدیل شده است، بنابراین مهم است که یاد بگیرید از موهای جوگندمی به نفع خود استفاده کنید.
تیم بیزاپ نکاتی را به شما معرفی می‌کند که با رعایت آنها، می‌توانید با موهای جوگندمی مثل همیشه زیبا و جذاب باشید.

مطلب پیشنهادی: 7 دلیل برای نخوابیدن با موی خیس

9. به رنگ ابروهایتان توجه کنید

اگر موی جوگندمی دارید، باید ویژگی‌های صورتتان را برجسته کنید تا از دلگیر دیده‌شدن صورتتان جلوگیری کنید. ابروهای مرتب شما را بسیار جوان نشان می‌دهد. البته، ترفندهای مختلفی برای انواع مختلف ابرو وجود دارد. اگر ابروهای شما به طور طبیعی روشن هستند، باید رنگ خاکستری روشن یا بلوند را انتخاب کنید. اگر پوست تیره‌تر و ابروهای تیره‌ دارید، رنگ قهوه‌ای سرد برای شما مناسب است.

8. لباس خود را هوشمندانه انتخاب کنید

موی جوگندمی دلیل خوبی برای تجدیدنظر در کمد لباس و پوشیدن رنگ‌های روشن‌تر است. البته، فرقی نمی‌کند رنگ موی شما چیست، همیشه باید لباس‌هایی بپوشید که با آن زیبا به نظر می‌رسید، و مو جوگندمی نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ بنابراین، موی جوگندمی با رنگ‌های کلاسیک (سیاه‌وسفید) یا با رنگ‌های جسورانه‌تر - رنگ‌های اشباع‌شده - بهتر به نظر می‌رسد.

7. از شامپوهایی استفاده کنید که زردی را خنثی می‌کنند

برای درخشش موی جوگندمی خود، مهم است که به‌خوبی از آن مراقبت کنید. شامپو مخصوص موی جوگندمی بهترین انتخاب است زیرا زردی را خنثی می‌کنند و به ماندگاری بیشتر رنگ کمک می‌کنند.

6. برای صاف کردن موهایتان از محصولات زیبایی استفاده کنید

ساختار موهای جوگندمی به طور طبیعی تغییر می‌کند: مو متخلخل‌تر و شکننده‌تر  می‌شود و حالت دادن به آن دشوارتر می‌شود. این تغییرات ممکن است کل ظاهر شما را تحت‌تأثیر قرار دهد: هیچ‌کس با موهای خشک و وز خوب به نظر نمی‌رسد. اما می‌توانید با استفاده از نرم‌کننده از این مشکل جلوگیری کنید. آنها مو را مرطوب می‌کنند، آن را سنگین‌تر، نرم‌تر و لطیف‌تر می‌کنند و حالت‌دهی را آسان می‌سازند.

5. کمتر از جواهرات طلا استفاده کنید

طلا با موی جوگندمی تضاد دارد. ضمناً، همین امر در مورد رنگ‌های مرجانی و کهربایی نیز صادق است. خبر خوب این که فلزات و جواهرات دیگری وجود دارند که به موی جوگندمی می‌آیند. مثلاً نقره، به دلیل شباهت آن به موی جوگندمی، و یاقوت، زمرد، و ارغوان و غیره.

4. مدل موی مناسب

همه، مدل‌های موی کوتاه مانند پیکسی را دوست ندارند، اما مدل موی بلند مناسب موی جوگندمی نیست زیرا به‌سختی می‌توان ظاهر شاداب و شیک به آن داد. 

راه‌حل ساده است: می‌توانید مدل موی چتری یا مدل مموی متوسط (اندازه مو تا سر شانه) را در نظر بگیرید. مدل موی ساده و شیک و خوش حالت، پذیرش موی جوگندمی را برای شما ساده می‌کند.

3. موی جوگندمی را هایلایت کنید

وقتی موهایتان را به طور کامل رنگ می‌کنید، ردیابی ریشه‌های جوگندمی سخت است و رشد موهای رنگ شده نیز زمان می‌برد. به همین دلیل است که باید موهای جوگندمی را هایلایت کنید. 

در این نوع رنگ کردن، تغییر رنگ واضح نیست، بنابراین مجبور نخواهید بود موهایتان را به‌دفعات رنگ کنید.

2. سعی کنید موهایتان را نقره‌ای کنید تا مجلل‌تر به نظر برسند

اگر می‌خواهید موهایتان را کامل رنگ کنید، بهترین گزینه رنگ خاکستری، نقره‌ای یا خاکستری کم‌رنگ است. این رنگ‌ها موهایتان را روشن‌تر جلوه می‌دهند و چهره‌تان را دلگیر نمی‌کنند. به‌علاوه، اگر قبلاً موهایتان را  تیره‌رنگ کرده‌اید و ریشه‌ها رشد کرده‌اند، می‌توانید موهای جوگندمی‌ را سایه‌روشن بزنید.

1. چشمان خود را روشن‌تر کنید

به غیر از ابرو، باید چشم‌ها را هم هایلایت کنید. زیرا حتی یک خط چشم می‌تواند ظاهر شما را جذاب‌تر نشان دهد. بعلاوه مژه‌های بلند و حجیم باعث می‌شود ظاهری دلگیر نداشته باشید.
اگر موهایتان جوگندمی شده است، ترفندهای خود را برای جوان‌سازی و شاداب نشان‌دادن خود با ما به اشتراک بگذارید.


بهترین و نزدیکترین خدمات آرایشی و زیبایی شهر و محله تان را در بیزاپ پیدا کنید

نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است