لوگو بیزاَپ

مجله آنلاین و اینترنتی بیزاَپ، شامل جدیدترین مطالب روز از جمله: ترفندهای خانه‌داری، نظافت منزل، چیدمان و دکوراسیون، آشپزی، تکنولوژی، زیبایی و حتی پزشکی و سلامتی است.

دریافت لینک دانلود
آیکون

برای دریافت اپلیکیشن بیزاَپ ، روی دکمه زیر کلیک کنید.

دریافت مستقیم اپلیکیشن
تصویر بلاگ

حال و هوای تعطیلات با رنگ های ساحلی!

تاریخ انتشار : 1401/03/03نویسنده: ثمین یزدانیزمان مطالعه: 4 دقیقهنظر: 0بازدید: 578

آیا در آخرین رویاپردازی، شما یک خانه ساحلی در امتداد یک ساحل شنی را تصور کردید؟ اگرچه یک خانه ساحلی واقعی ممکن است در حال حاضر یک آرزوی دست نیافتنی باشد، اما خوشحال خواهید شد که بدانید برای داشتن یک سبک ساحلی نیازی به زندگی در ساحل ندارید.

زیبایی آرامش‌بخش شامل بهترین چیزهای ساحلی است: رنگ‌های شاداب، آکسان‌های ملایم، و فضایی که باعث می‌شود شما بخواهید تمام روز را در یک هاموک لم داده و استراحت کنید. این اغلب شامل صدف‌ها و گیاهان استوایی است که در مقابل پالت با رنگ‌های خنک قرار گرفته‌اند.

بیشتر بخوانید:  7 ایده ساده و جذاب برای تغییر دکوراسیون 

اگر برای هر فضایی در خانه خود یک تغییر اساسی سبک و زیبا را در نظر دارید، به این رنگ‌های ساحلی نگاه کنید تا به طرزی جادویی حس دریا به شما را منتقل کنند.

1. سبز-آبی

دکوراسیون سبز-آبی

سبز-آبی رنگ سنتی ساحلی است که ما از آن خسته نمی‌شویم. هنگامی که این رنگ را با مبلمان حصیری سفید، چراغ‌های آویز حصیری، و فضای سبز استوایی ترکیب می‌کنید، باعث می‌شود طیف سبز-آبی برای آشپزخانه‌ای با حس و حال کنار دریا مانند این آشپزخانه متعلق به امیلی از The Wicker House است، بسیار مناسب باشد.

2. خاکستری روشن

دکوراسیون خاکستری روشن

برای رنگی که هم سبک و هم خنثی است، خاکستری روشن را در نظر بگیرید. این به زیبایی با مبلمان سفید، ملحفه‌های ساده و تک رنگ و مواد طبیعی هماهنگی دارد، ظاهری که کیم ازSand and Sisal  در این اتاق خواب ساحلی به صورت بسیار حرفه‌ای اجرا کرده‌ است.

3. آبی تیره

دکوراسیون آبی تیره

            وقتی صحبت از رنگ‌های ساحلی می‌شود، هرگز نمی‌توانید بیخیال آبی تیره شوید. ما به خصوص عاشق ظاهر کابینت‌های پایین این آشپزخانه شیک ساحلی شده‌ایم، که توسط Chaney از شرکت Mix & Match Design طراحی شده‌ است.

4. سفید روشن

دکوراسیون سفید روشن

            اگرچه هر طیفی از سفید به طور بی عیب و نقصی در میان رنگ‌های ساحلی قرار می‌گیرد، اما ما به طور خاص سفید روشن را بسیار می‌پسندیم. این رنگ فضا را حتی روشن‌تر و مطبوع‌تر نشان می‌دهد و یادآور روزهای آفتابی همراه با نسیم در ساحل است. استفانی از Olive and Tate یک رنگ سفید درخشان را برای اتاق نشیمن خود انتخاب کرد و نتیجه آن فضایی است بی‌انتها و در عین حال بسیار ساحلی.

5. خاکستری آبی

دکوراسیون خاکستری آبی

اگرچه آب‌های فیروزه‌ای و آسمان آبی تعریفی از کمال هستند، اما ما عاشق ظاهر و حس خاکستری-آبی دریایی هستیم. وارد این طیف رنگی که "آسمان ابری" نامیده می شود، شوید- این رنگ در این اتاق خواب طراحی شده توسط چلسی ازMaking Home Base کاملاً رویایی به نظر می‌رسد.


نظرات
شما اولین نفری باشید که نظر خود را در مورد این بلاگ وارد می نمایید!
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به بیتا زراندیش پارس(بیزاپ)است